niedziela, 3 lutego 2013

Biało-zielone bukiety ślubne

Czy czujecie w powietrzu wiosnę? Bo ja zdecydowanie tak :) Dzisiaj na dworze piękne słońce, dlatego w końcu wychyliłam nosa z ciepłego domu i wskoczyłam z Michałem na rower. Kto zna Michała, ten wie, że bardzo mobilizuje mnie do tego, abym się ruszała i dbała o swoje zdrowie, a ja choć czasem wolę zajadać się cukierkami i czipsami, bardzo go za to lubię :) Jako że dzisiaj zrobiło się tak wiosennie, postanowiłam napisać posta o bukietach ślubnych, a ostatnio zdecydowanie w oko wpadły mi białe bukiety z zielonymi akcentami. Całe białe bukiety oczywiście też są piękne, ale zlewają się z bielą sukni i dlatego nigdy nie znajdą się wśród moich faworytów. Te z zielonymi dodatkami stanowią naprawdę cudne kompozycje, a jeśli postawicie na biało-zielone kwiaty na stołach fantastycznie wyglądać będą w towarzystwie jutowych dekoracji! Jednym słowem idealne rozwiązanie na rustykalne wesele :)

Jeden z najpiękniejszych białych bukietów ślubnych jaki widziałam. 
Asymetryczne kompozycje wyglądają ciekawiej od zwykłych bukietów.
Bukiety dopełnione delikatnymi zielonymi hortensjami są wyjątkowo piękne!
Białe kwiaty znajdziecie o każdej porze roku.
Frezje, eustomy, kalie, róże angielskie, anemony, tulipany. Wybór ogromny :)
A jak widać wystarczy tylko trochę zielonych liści i każdy bukiet może wyglądać urokliwie!
Podobają mi się także bukiety z miętowymi liśćmi starca!  
Oraz takie oryginalne bukiety ślubne! A w środku moje ulubione białe jaskry.
Ta kompozycja przekonała mnie, że bukiet z róż też może być piękny :)
A chociaż w Polsce konwalie kojarzą się głównie z kwiatkami komunijnymi, ja uważam, że fantastycznie sprawdzą się także jako kwiaty na ślub w maju.
Proste kompozycje z goździków i dali mogą być równie stylowe!
Co myślicie o takim kolorystycznym przełamaniu bieli?

Mam nadzieję, że spędziliście dziś równie aktywnie niedzielę jak ja! Czekamy na wiosnę :) Do usłyszenia jutro!

Photo credit:

2 komentarze :

  1. piękne :) a mogę poprosić o jakieś propozycje w kolorze chabrowym? byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tym pomyśle

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...