poniedziałek, 17 listopada 2014

Urodzinowe rozdanie - Wiejskie Wesele świętuje!

Kochani, witam Was dzisiaj wszystkich w wyśmienitym na stroju :) Na blogu bowiem wielkie urodzinowe rozdanie, na które z niecierpliwością czekaliście! 


Okazji do świętowania jest naprawdę cała masa :) W zeszły weekend skończyłam 25 lat, a blog lada chwila obchodzić będzie swoje 2 urodziny :) A właściwie stukną mu dwa lata od momentu, w którym objawiłam rodzinie, znajomym i całemu wszechświatu, że tego bloga piszę :)

Niewątpliwie wiele się od tego czasu zmieniło! Zaczynając dwa lata temu byłam kompletnie zielona w temacie blogowania i branży ślubnej, ale rzuciłam się na głęboką wodę i nigdy tego nie pożałowałam :) Dziś tworzę "Moje Wielkie Wiejskie Wesele" z taką samą przyjemnością co wtedy, ale z pewnością mam już zdecydowanie większe doświadczenie w obu tych tematach. Branża ślubna to moje drugie imię, z blogowaniem też idzie mi nie najgorzej ;) Nigdy nie sądziłam, że śluby i wesela staną się moją największą pasją, ale dzisiaj nie mam wątpliwości że TAK, TO DZIWNE, ALE PASJONUJĘ SIĘ ŚLUBAMI :) W sferze osobistej zaliczyłam w tym i ostatnim czasie wiele wzlotów i upadków, ale dzięki temu nauczyłam się, że życie to nieustanna sinusoida! Z niecierpliwością czekam więc, aż będę na górze ;) Jakieś okazje powinny się trafić, bo wszem i wobec ogłaszam, że lada moment wystartuje moje brand new oblicze :) Firma o której tyle czasu marzyłam zaczyna się krystalizować :)))

Ale koniec już o mnie, bo na podsumowania przyjdzie jeszcze czas w osobnych postach! Czas na nagrody! Jestem ogromnie wdzięczna, że na moją prośbę o to, by z okazji urodzin bloga obdarować prezentami czytelników, odpowiedziało tak wiele fantastycznych osób :) To dzięki nim, cudownym sponsorom, możecie wygrać w konkursie absolutnie niesamowite gadżety :) Poniżej lista wszystkich 10 prezentów :)

Drewniane, personalizowane pudełko poleci do kogoś prosto od Majlaf!
Absolutny niezbędnik każdej Panny Młodej czyli Planer Ślubny od My Perfect Day :)
Zjawiskowe, ręcznie robione kolczyki ze ślubnej kolekcji od Manji! :)
Tak, Party Party ma dla nas aż 2 zestawy prezentów :) W każdym 75 papierowych słomek w biało-niebieskie i biało-czerwone paski oraz gwiazdki :)
This One Day zaszalało i obdarowało nas aż  dwoma zestawami prezentów :) Cudny stempelek i dwie ozdoby na tort!
W drugim zestawie znajduje się banerek na tort, stempelek oraz wyjątkowa ręcznie robiona i personalizowana Księga Gości :)
Delikatne i zachwycające spinki do ślubnych pantofelków od Coquet!
Na górze róże zasponsorowało moje ulubione wiejskie gadżety czyli kredowe tabliczki!
Na koniec oczywiście nie mogło zabraknąć prezentu ode mnie :) Jedna szczęściara zgarnie 3 dekoracyjne butelki apteczne z brązowego szkła. Idealne na rustykalne wesele :)

To teraz szybko CZAS NA ZASADY:

1. Konkurs trwa od 17 do 30 listopada.
2. Z listy nagród wybierzcie te, które najbardziej chcielibyście otrzymać i w komentarzu do posta napiszcie dlaczego :) Kreatywne odpowiedzi mile widziane :)
3. Jeśli posiadacie Fejsbuka polubcie mój fanpejdż i firmy, której nagrodę wybraliście (po kliknięciu w zdjęcie zostaniecie tam automatycznie przekierowani). Osoby nie mające FB również się bawią i zostawiają maila w komentarzu :)
4. Jeśli posiadacie bloga udostępnijcie u siebie na blogu baner konkursowy z linkiem do tego posta.
4. Wyniki zostaną ogłoszone 2 grudnia w dniu 2 rocznicy zwiastowania światu, że blog istnieje :)

Powodzenia, trzymam za was kciuki :) 
xoxoxo
Sonia

77 komentarzy :

  1. O kurka, ale czad, wrzucam lajkuje i udostępniam, a nad czymś kreatywnym pomyślę potem :))) Najlepszego Soniu! Wytrwałości i głowy pełnej pomysłów do prowadzenia bloga! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :) A poniżej post konkursowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wymienionych nagród najbardziej chciałabym wygrać spersonalizowane pudełko na obrączki. Jest tak cudowne, że gdybym je miała, po ślubie postawiłabym je w centralnym miejscu domu z drobnymi pamiątkami ślubnymi. Poza tym... myślę, że nasze szalone obrączki idealnie prezentowałyby się w pudełku od Majlaf!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pierwsze zgłoszenie :) Trzymam kciuki :)

      Usuń
  4. Najbardziej chciałabym otrzymać banerek na tort, stempelek oraz wyjątkową ręcznie robioną i personalizowano Księgę Gości :) od This One Day.
    Niesamowicie podoba mi się ta księga gości, jest w różu, który razem z miętą ma dominować w kolorach mojego ślubu i wesela :) uwielbiam rzeczy ręcznie robione, które są wykonane specjalnie dla zamawiającego :) to niezwykłe uczucie mieć coś jedyne w swoim rodzaju :) stempelek, banerek na tort oraz Księga Gości zachwyci niejednego gościa weselnego, na pewno każdy będzie chcieć złożyć w tej księdze swoje życzenia dla Młodych czyli dla mnie i mojego K i będzie dla nas niezwykłą i trwałą pamiątkę na wspólne lata, aż do grobowej deski :) stempelek zostanie na pewno użyty do wielu dekoracji jak również w samej Księdze Gości, a baner nada urok i niezwykły styl torcikowi, figurki są banalne a baner będzie nowością wśród naszych znajomych....
    PS wszystkiego najlepszego z okazji Twoich urodzin oraz urodzin bloga :) :*

    kontakt ze mną: emiliaz88@o2.pl
    na fb: Emilia Zdunek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na fb stworzyłam też wierszyk, oraz kolaż z inspiracjami :) którego nie ma przy wpisie na Twoim blogu - zajrzyj tam, mam nadzieję że się spodoba... :

      Moje wielkie wiejskie wesele
      Konkurs prowadzi na czele
      Urodziny wspaniałe obchodzi
      Wiele pomysłów nam zawsze rodzi
      Składam jej serdeczne życzenia
      Niech się spełnią wszystkie marzenia
      Razem z This One Day
      Pink, mint and grey
      Zawita w ten cudowny dzień
      A w naszych sercach ogień
      Pragnę spełnić swe marzenia
      By ocalić wspomnienia od zapomnienia
      Piękna Księga Gości
      Na naszym weselu zagości
      Każdy zostawi swój wpis
      Na wspólne życie znajdę tam przepis
      Okładkę zdobią róże
      Na pewno jej nie zakurzę
      Podobno miłość jest słodka
      Tak głosi pewna plotka
      Stempelek pójdzie w ruch
      Zabawi się nim nie jeden łasuch
      Banerek na tort skradnie wzrok
      Nie odejdziesz od niego nawet na krok
      Wszystkim ogłaszamy z radością
      Że żyjemy miłością
      Szczęściem własnym opętani
      Przyrzekamy nie jesteśmy pijani
      Ten wielki dzień nadchodzi
      Wszystkim cały trud wynagrodzi
      Wierzę, że się uda
      Wygrać te wszystkie cuda

      Usuń
  5. Och i Ach na wszystko, a najbardziej chciałabym tablice od Na górze róże. Są piękne, idealne i mogłabym na swoim "wiejskim weselu" wykorzystać je na milion sposobów. Już mam parę pomysłów zmieniających się co minutę :) Jak najbardziej po weselu staną się również fantastycznym dopełnieniem domowych dekoracji. Chociaż kusisz tymi butelkami ;) PS. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin inspiratorko mojego wesela :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie te rzeczy są na swój sposób wyjątkowe, jednak najbardziej chciałabym otrzymać Planer Ślubny od My Perfect Day.
    Uwielbiam planować i mieć wszystko uporządkowane, a za jakiś czas zamierzam rozpocząć przygotowania do ślubu oraz wesela i marzy mi się taki organizer, który zdecydowanie mi przy tym pomoże. :) Są też planery w wersji na telefon, jednak jestem 116% zwolenniczką papierowych kalendarzy i notowania wszystkiego na karteczkach. Po za tym wszystkim ten jest taki śliczny... :)

    Alicja Walczak
    mail: ala_wa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zachwycił Twój zestaw aptecznych butelek...:) Mamy zaplanowany rustykalny ślub w plenerze, na zielonej trawie, ze stadniną koni w tle. Wyobraziłam sobie te klimatyczne butelki z gałązkami suszonej lawendy, dodatkowo przewiązane naturalnym sznurkiem...stojące na drewnianym dębowym pieńku:) Tak właśnie wyobrażam sobie nasze dekoracje. Dodatkowo idealnie współgrałyby z moimi świecznikami (własnej roboty), zrobionymi ze słoików otulonych korą brzozową. Aż się rozmarzyłam....:) Te butelki to po prostu "must have" wiejskiego wesela!!! :))

    Magdalena Bronk
    madalena.bronk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, też uwielbiam te buteleczki :) Chyba w ogóle muszę napisać posta o nich bo sa wrecz idealne na rustykalne wesele :)

      Usuń
    2. Bardzo zainspirowałaś mnie tymi butelkami:) Tak na prawdę cała dekoracja naszego pleneru będzie się na nich opierała:) Są piękne! Staną na stoliku z drewnianej skrzyni w towarzystwie moich świeczników - słoiczków:)

      Z niecierpliwością czekam na Twojego posta!

      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za najpiękniejszą nagrodę! :))

      Usuń
  8. Planer Ślubny od My Perfect Day! :)
    Pewnie każda z nas, planuje swój ślub odkąd ukończyła "5 lat".
    Cudowne fantazje o białej sukni, z długim trenem ciągnącym się po pachnącej trawie, polne kwiaty wplecione we włosy i idealny "On", patrzący tak, jakby widział Cię po raz pierwszy... Te marzenia zaczynają się spełniać z chwilą pierwszych, troszkę nerwowych zapisków na liście "to do". W ten sposób rozpoczyna się zamiana dziecięcych wyobrażeń w rzeczywistość!

    Jako wieczna realizatorka marzeń, mam nadzieję, że Planer pozwoli mi na realizację kolejnego z nich :))
    Cieszę się i dziękuję Ci Soniu, że Twój Blog prawie od dwóch lat, nieustannie mnie inspiruje! :)
    Pozdrawiam!
    patrycjanowak.marcinek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Planer ślubny od My Perfect Day, to rzecz o której marzę. Paradoksalnie nie mam faceta, więc do ołtarza mi jeszcze daleko, ale podobnie jak ty - Soniu - od lat myślę o własnym biznesie weddingowym. Uważam, że taki organizer byłby niezbędnym motywatorem. Ilekroć na niego spojrzę będę chciała iść w tą stronę, a być może wnętrze planera pozwoli się zagłębić w szczegóły.
    Nie mniej jednak widziałam tu już zainteresowanie przyszłych Panien Młodych owym drobiazgiem, a że nie chciałabym ich pozbawiać tak doskonałego pomocnika i że uwielbiam długie, nietuzinkowe kolczyki - te od Manji doskonale by się wpisały w parę stylizacji ;)
    Pasjonowanie się ślubami nie brzmi śmiesznie, ani desperacko - brzmi wyjątkowo. Pomyśl tylko - to najszczęśliwszy dzień tak wielu ludzi - wymaga doskonałej oprawy !
    Od długiego czasu przyglądam się z uwagą Twojemu wiejskiemu weselu. Cieszę się, że się rozwijasz i brniesz w to dalej, bo przy tym motywujesz mnie do dalszej pracy.

    Gratuluję i pozdrawiam z całego serca,
    Alicja Urban
    alicja.urban@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja, bardzo się cieszę że Cię tu widzę :) Uwielbiałam czytać Twojego bloga, nie powrócisz do tego? Masz niesamowita umiejętność przekazywania myśli, zawsze bardzo mobilizowałaś mnie do rozmyśleń nad swoim życiem :) Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko dobrze :)

      Usuń
    2. U mnie o niebo lepiej ! Zmiany o 180 stopni i chyba wreszcie w dobrą stronę - czasami opłaca się zawrócić :)

      Może kiedyś jeszcze coś popiszę, ale daję sobie czas na zebranie myśli - dziękuję z cudowny komplement !

      Usuń
  10. Ale nagród, szok jakiś.
    Wiele wspaniałości, ale moje serce jest przy aptecznych buteleczkach.
    Szukałam takich od dawna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie,
    a mi się marzą ozdoby na buciki <3
    ślub w maju, a w sklepach same beznadziejne buty.. także takie ozdóbki to byłoby coś :)
    zuzanna.lewicka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełko od Majlaf - marzenie. Będąc na ślubach zawsze każdy ma tradycyjne "akcesoria", a ja chciałabym aby mój wymarzony ślub był zupełnie inny od wszystkich, na których byłam. Chciałabym aby każdy zapamiętał mój ślub wlasnie z pięknej inności i odejścia od niektórych tradycyjnych "akcesoriów". I wlasnie bardzo by mi w tym pomogło personalizowane pudełko na obrączki od Majlaf :)

    Z okazji Twoich urodzin życzę szczęścia, wszelkiej pomyślności, spełnienia marzeń, realizacji siebie oraz pogody ducha :)

    Z okazji urodzin bloga życzę aby był nadal prowadzony w takiej formie i z takim zapałem i entuzjazmem jakim jest teraz, bo bardzo często tu zaglądam i jest bardzo pomocny w planowaniu ślubu i wesela :)

    Pozdrawiam, Paulina Maślak wierna fanka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Wielki Dzień mam już za sobą:). Doskonale pamiętam przygotowania. Jak każda Panna Młoda chciałam żeby ten dzień był niezapomniany dla wszystkich, żeby każdy szczególik było dopieszczony, wszystkie elementy dopracowane, elegancje i oryginalne dekoracje... Wszystko chciałam zrobić własnoręczne, co w rzeczywistości oczywiście okazało się być niewykonalne:) Dlatego takie gadżety jak w rozdaniu to świetna sprawa i każda Panna młoda była by szczęśliwa móc je zgarnąć:) ja ślub mam już za sobą, ale moja przyjaciółka za kilka miesięcy wychodzi za maż i z przyjemnością podarowałabym jej któryś z tych pięknych rzeczy. Moje serce szczególnie podbiło pudełeczko na obrączki, które będzie niosła moja córeczka:) I chciałabym je dla niej wygrać. także zgłaszam sie do rozdania
    mój mail: anka09@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, jaka moc prezentów!
    Sekretnie podglądam Twój blog od dłuższego czas i zżymam za każdym odwołaniem wyłącznie do płci piękniejszej :)
    Chyba czas więc się ujawnić: ja też, jako pierwszy facet zgłaszam się do rozdania!

    Z przyjemnością otrzymałbym banerek, stempel i księgę gości lub też drugi prezent od thisoneday.pl :)
    Sprawiłby on dużą przyjemność nie tylko mi, ale też mojej drugiej połówce!
    (i byłby wreszcie dowodem na to, że też udzielam się przy wyborze dekoracji na nasze majowe, rustykalne wesele! ;) )

    Przy okazji gratuluję świetnego bloga!
    Pozdrawiam
    Wojciech
    wofora@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w takim razie pierwszego faceta :) Naprawdę trudno mi uwierzyć, że panowie też go czytaja :) Pozdrowienia Wojtku :)

      Usuń
  15. Świetne są te apteczne buteleczki. Ciężko coś takiego teraz dostać?

    OdpowiedzUsuń
  16. Na początku serdecznie się witam i gratuluję pięknej rocznicy!

    Wybrałam bez chwili zastanowienia - zestaw butelek aptecznych! Uwielbiam takie proste, niewymuszone i bezpretensjonalne dekoracje. Jeden biedak-samotnik już stoi w moim domu, takie zacne towarzystwo poprawiłoby mu nastrój w te szare jesienne dni. A z pewnością poprawiłoby mój nastrój;) Zdecydowanie lepiej buteleczki wyglądają w gromadce... Będę też w stanie zapewnić im liczną asystę kaktusów - sukulenty to mój kolejny konik, kłujących mam już całkiem bogaty zbiorek:) Byłyby u mnie szczęśliwe...

    pozdrawiam ciepło,
    banerek zaraz wstawiam na bloga i zapraszam też na konkurs do mnie.
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdybym jakimś cudem wygrała chciałabym otrzymać nagrodę od This One Day: banerek na tort, stempelek oraz wyjątkową ręcznie robioną i personalizowaną Księgę Gości". Dlaczego? Bo ja i mój kochany mężuś wkrótce obchodzimy 10 - tą rocznice ślubu. Planujemy imprezę, z udziałem bliskich nam osób, i te nagrody byłyby jej super dopełnieniem.
    Info o rozdaniu tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Wszystkiego najlepszego! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja bardzo chciałabym wygrać pudełeczko na obrączki. A dlaczego? hmm.. Coś czuję w moich starych kościach, że mój chłopak zamierza mi się oświadczyć,coś tak wspominał, ale nie wprost, więc za jakiś czas z pewnością się przydadzą. No i oczywiście są boskie, na prawdę śliczne. Jeśli bym mogła wybrała bym i inne dobrocie, ale pudełeczko wpadło mi najbardziej w oko. :)
    Baner: liveagi.blogspot.com
    Obserwacja i FB: Agnieszka Winciorek

    OdpowiedzUsuń
  19. Banerek na tort, stempelek oraz wyjątkowa ręcznie robiona i personalizowana Księga Gości , które stanowiły by piekny dodatek do ślubnego wystroju, a księga gości piekna pamiatka na cąłe życie, która będe pokazywała dzieciom a poźniej zapewne wnukom, bo kocham wspominać, oglądac zdjęcia,, które planujemy doklejać do pamiatkowych wpisów:D Aż sie usmiecham do siebie na samą myśl tej wizjii:)

    Kasia

    FB: Kasia Su
    mail : smokilaska@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam.
    Jestem dziś po raz pierwszy na Twoim blogu. Przyznaję, że zostałam skutecznie zarażona uwielbieniem tematyki ślubnej.
    Moją wymarzoną nagrodą byłyby spinki do ślubnych pantofelków od COQUET.
    Zawsze zwracam szczególną uwagę na detale. Spinki te byłyby idealnym uwieńczeniem mojej kreacji.
    Są one tak delikatne i urocze, że mój przyszły mąż z pewnością oszalałby na widok moich tak ozdobionych stóp. Są czarującym i bajkowym muśnięciem... Nosząc je podczas ceremonii ślubnej wykonałabym pierwszy taniec z niewyobrażalną lekkością.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwałości w tworzeniu własnej firmy.
    Róbmy to co kochamy!

    Paulina
    e-mail: adamczuk.paulina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Każdy pewnie chciałby pudełko na obrączki, a ja zaskoczę skromnością i poproszę czadowe słomki od Party Party :) Ślub już 6 grudnia, więc może zdążą dotrzeć :) Jeśli jednak nie zdążą to są idealne do romantycznych drinków z (już wtedy) mężem do kolacji we dwoje :)
    Pozdrawiam,
    paulina.gawrylkowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Poproszę pudełko MajLajf !!! Moje wesele będzie w odcieniach brązu więc to idealny dodatek!!! Zakochalam się! <3

    Mirel109praca@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja najbardziej chciałabym pudełko na obrączki, jest cudowne i wspaniale pasowałoby do klimatu naszego święta, do drewnianego kościoła i prostej, romantycznej, kobiecej sukni, zagwarantowałoby nam też pewność, że dziecię niosące do ołtarza nie zagubi i nie upuści ich a do tego byłoby śliczną, wzruszającą pamiątką ze ślubu. <3

    Pozdrawiam
    Aneta Szlufik
    andzia1704@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdyby nie udało się z pudełkiem nie pogardzę księgą gości - wspaniała pamiątka również, choć nie to samo co pudełko na obrączki :)

      Usuń
  24. Zacznę od tego że świetny blog:) Szkoda że wcześniej tutaj nie trafiłam :) Chętnie też wezmę udział w konkursie:)
    Wybieram pudełko na obrączki ponieważ akurat jestem w trakcie poszukiwań bo ślub mam 27 grudnia tego roku więc to już zaraz :) To pudełeczko przykuwa uwagę i jest piękne :)
    Nie mam fb ale oczywiście zostawię wstawie baner na bloga przekierowujący na ten post :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdy zobaczyłam Planer Ślubny od My Perfect Day, zakochałam się <3 od pierwszego zobaczenia !
    Wcześniej nie zdawałam sobie nawet sprawy o istnieniu takich cudeniek. Jak dotąd wszystkie ważne sprawy związane ze ślubem i weselem zapisywałam w nudnym, białym brulionie. Planer Ślubny od My Perfect Day jest przejrzysty i nadaje dodatkowej magii planowaniu tego wyjątkowego dnia. Dodatkowo jest taki kolorowy, po prostu śliczny. Gratulację dla twórcy. Świetny pomysł :) Jako osoba, która lubi mieć wszystko dobrze zorganizowane, jest to idealny gadżet.

    Pozdrawiam
    e-mail: sandra.kosmowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin :) Bardzo bym chciała otrzymać te piękne kolczyki. Moja suknia będzie klasyczna i skromna a kolczyki świetnie uzupełnia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja zawalczę o Zjawiskowe, ręcznie robione kolczyki ze ślubnej kolekcji od Manji! :)!

    Po czym poznać prawdziwą kobietę ? A no po nosie do pięknych rzeczy! I to właśnie takie są kolczyki ze ślubnej kolekcji Manji :)
    Zawsze podziwiałam osoby zajmujące się Sutaszem- to ciężka i pracochłonna pasja... ( Także na samym początku "szacun" dla Manji)
    No ale miałam napisać dlaczego wybrałam właśnie tą nagrodę!
    Kolczyki wybrałam dlatego bo jestem SROKĄ ^^ Wszystko co się błyszczy zagrzeje u mnie miejsce :) ale główny powód jest taki, ze jestem praktyczna - a te kolczyki na pewno posłużą mi przez długie lata. Przecież to, ze są białe nie oznacza, że ubiore je tylko raz - uważam, że mogą być idealnym dopełnieniem każdej stylizacji nawet tej śnieżno- świąteczno - wigilijnej, która jest już za pasem;)

    PS. Trzymam mocno kciuki

    OdpowiedzUsuń
  28. PPS. Mam FB więc polubiłam :)
    PPPS. Mam również bloga, ale kompletnie się na tym nie znam xD więc nie wiem jak wkleić baner...

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślałem, że będę tu pierwszym mężczyzną, ale spóźniłem się.
    Chciałabym wygrać pudełko na obrączki - jest proste, klasyczne i eleganckie takie jak nasze wesele.
    Pudełko nie posłużyłoby nam tylko na ślubie ale również po nim. Moglibyśmy schować w nim ulubione zdjęcie,kurz z butów czy inny drobiazg, który przypominałby nam o tym wyjątkowym dniu. Pamiątka na zawsze...
    Pozdrawiam,
    Przemek
    przemek-lange@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. No tak, zamiast spac znowu siedze na Twoim blogu ;) Mimo ze poszukiwania odpowiedniego miejsca, muzyki, fotografa itp. na poczatku byly nawet ekscytujace, teraz odczuwam zmeczenie materialu. Ale wystarczy ze zajrze do Ciebie i znowu nabieram checi do dzialania. I za to Ci dziekuje :)
    Tablice od Na Gorze Roze - I like it! Poprosze :)
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej oczarowało mnie pudełko na obrączki od Majlaf <3 Wygląda, jak magiczna skrzynka skrywająca w sobie tajemniczą, niedoścignioną, najpiękniejszą Miłość <3

    Joanna
    M@il: czarna-diablica-001@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej, to bym chciała pudełko, wygląda genialnie i już widzę, jak niesie je siostrzenica mojego małża :) A później to samo pudełeczko stoi na komodzie w naszym salonie. Kolczyki sutasz są przepiękne, uwielbiam je i chciałabym takie mieć właśnie do mojej sukni, niestety ale to drogi interes, więc jakbym je dostała w konkursie to bym chyba pod sufit skakała! No a tabliczki kredowe są tak urocze, nie wiedziałam, że nawet można je kupić normalnie. Małe bym przypieła na stoliku z alkoholami wyrobu mojego dziadka, a dużą w toalecie przy koszyczku ratunkowym. No i teraz bez tych rzeczy już sobie nie umiem mojego ślubu i wesela wyobrazić :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Już wiem :D Chętnie przygarnę słomki i zrobię z nich choinkowe gwiazdki, korzystając z pomysłu http://cloroesdemialma.blogspot.com/2014/11/swiateczne-dekoracje-diy-rurkowe-gwiazdy.html :))) Jak mi zostanie, to serduszka na koleżanki wesele w stodole, które będę dekorować w czarwcu :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj Soniu!
    Raz po raz wpadam tu do Ciebie, przede wszystkim żeby nacieszyć oczy.
    Bo dla mnie samej ten dzień na który czekam jest ważny bo jest to Sakrament który przyjmę tylko raz- całe życie będę czerpać z niego siły i łaski by trwać w przysiędze którą złożę przed Bogiem:)
    Z wszystkich drobiazgów które mogłabym wygrać najbardziej chciałabym gdybym wygrała dostać kolczyki, dlatego że od kiedy sutasz zagościł w naszej Polskiej kulturze, ja marzę o tym żeby też zagościł na moich uszach :) No i jeszcze nie mam kolczyków na ślub...więc będzie To doskonałe dopełnienie mojego wyglądu w tym dniu:)

    aleksandra.mielczarek206@gmail.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Na początku - gratuluje rocznicy!! czytam twojego bloga dopiero od trzech miesięcy, bo jako świeża posiadaczka "Pierścienia Mocy" już zaczynam planować ten wielki dzień ;) Czytam twojego bloga, bo jak się pewnie domyślasz... moje wesele będzie w SIELSKIM klimacie ;)) Oboje kochamy naturę, a narzeczony odkąd jesteśmy razem (8 lat! wow :)) ma ksywkę DRWAL :) - zgadnij dlaczego :))). Ślub na dworze - mamy już miejsce, przy malutkim kościołku na wsi, wesele w sali balowej w hotelu (minimalistyczny wystrój - idealny do przekształcenia w nasz ukochany sielsko-leśny zakątek :)))

    Dlatego idealną nagrodą-PREZENTEM :) w moim przypadku będzie "Absolutny niezbędnik każdej Panny Młodej czyli Planer Ślubny od My Perfect Day". Kościół jest, sala jest, a jeszcze tyle do zaplanowania, tyle do zrobienia, tyle pomysłów do zapisania! :) Na pewno taki planer będzie zarówno dla mnie i jak i drwala niesamowitą skarbnicą naszych nieustająco pojawiających się pomysłów i inspiracji.

    P.S. Wszystko "polajkowane" :), a mój mail to: agniecha999@poczta.fm

    POZDRAWIAM CIEPŁO :))) Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niewielka grupa najbliższych Nam osób, gospodarstwo agroturystyczne nad jeziorem, taneczny parkiet w starej stajni i wielkie wrześniowe ognisko z pieczeniem ziemniaków! Nie zapomnimy też o innych atrakcjach dla naszych gości i z chęcią w dniu poprawin zabierzemy ich na przejażdżkę (wozami konnymi) na leśną polanę na której planujemy wielki piknik :) Myślę, że wymarzoną nagrodą byłyby tabliczki, na których moglibyśmy opisac miejsca oraz planowane atrakcje i w ładnym stylu uporządkowac nasz nietypowy weselny pomysł! A po ślubie? Kochamy zostawianie sobie karteczek i notatek! Czasem to prozaiczna prośba o zakupy lub pranie, ale znacznie częściej małe komplementy i czułe wyznania! Lodówka i szafki są już nadmiernie oblepione naszymi "pamiątkami", więc tabliczki znalazłyby nowe życie w naszym mieszkanku ;) Oszczędosc miejsca i karteczek - miłośc kwitnie, a i bardziej to ekologiczne z naszej strony niż marnowanie papieru ;)

    Pozdrawiam
    Życzę kolejnych, pięknych lat Twojego bloga!
    Agnieszka

    ag.olinska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Marzę o kolczykach Manja wymarzonych,
    wprost dla mnie stworzonych.
    Na mój wielki dzień bym je założyła,
    z szarego Kopciuszka w olśniewającą księżniczkę się przemieniła.
    Ukochany byłby mną zahipnotyzowany,
    a przede wszystkim oczarowany.
    Sztuką sutasz od długiego czasu jestem zachwycona,
    a przede wszystkim zaskoczona.
    Sutaszowa biżuteria jest niepowtarzalna,
    stylowa i elegancka, dlatego tak ją cenię,
    jest moją najlepszą biżuterią i zdania nie zmienię.
    Jakże szczęśliwa bym była,
    gdybym te niezwykłe kolczyki do ślubu założyła.


    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam otaczać się zapachami. W ciemnobrązowych buteleczkach chętnie zamknęłabym zapach soczystych pomarańczy i żółtych cytryn. Aromatyczne mikstury wykorzystywałabym do wzbogacania ciast, babeczek, kremów i innych wypieków. A w dużej butli trzymałabym sezonowy bukiet bukiet. Liście, gałązki iglaków, witki z malutkimi pąkami czy w końcu kolorowe kwiaty. Zestaw przyniósłby dom do mojego wynajmowanego mieszkania.

    e-mail: judyta.krowicka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem mamą SZALONEJ a jednocześnie ROMANTYCZNEJ DZIEWCZYNY, która zawzięcie przegląda ten blog i wzdycha z zachwytu. Planuje ślub właśnie w takim stylu i szuka tutaj inspiracji.
    Ostatnio pokazała mi ten konkurs, sama nie wierzy, że można wygrać. Chciałabym spełnić jej marzenie i dla niej coś zdobyć. Spróbuje zrobić to po cichu by miała niespodziankę. Może się nie domyśli, że to ja :)
    Długo myślałam jak tu Ciebie Soniu i sponsorów tych ślicznych nagród przekonać. Napisałam wierszyk :) Chciałabym dla niej wygrać kredowe tabliczki sponsorowane przez Na górze róże. Oto on:

    Marzenia córki spełnię
    W złotą rybkę się zmienię
    Trzy życzenia podaruje
    Ona nie wie co ja knuje

    "Na górze róże"
    Wywołają radości burze
    Podarek tak piękny dadzą
    Do ślubu ją razem z nami poprowadzą

    Tabliczka zawiśnie na drzewie
    Zakocha się w ptaków śpiewie
    Rady jej swoje na nich zapisze
    Niech wie, że jej szczęście dopisze

    Gości naszych powitają
    Do wspólnej zabawy zapraszają
    Spędzą z nami całą noc
    A po wszystkim ukażą magiczną moc

    Zawisną na ścianie pokoju
    By dopilnować rodzinnego spokoju
    Słowa miłości będą na nich zapisane
    By chwile smutku nigdy nie były im dane

    "Moje Wielkie Wiejskie Wesele"
    Stoi wszystkim pomysłom na czele
    Jej przydatne inspiracje
    Stworzą całą wesela kreacje

    nie mam fb ani nie jestem obserwatorem bloga (nie mam tu konta) :( mam nadzieje, że nie skreśla to moich szans
    podam swojego maila: malgorzata-zet@o2.pl

    pozdrawiam, Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Małgosiu, anonimki też się liczą :) Dziękuję za udział w konkursie, powodzenia :)

      Usuń
  41. Życzę spełnienia marzeń i założenia własnej wymarzonej firmy :)
    Ja już tylko mogę wyprawić wesele własnej córce... Oczywiście byłoby w bardzo romantycznym stylu... Natura, zieleń, bryczki, koronki i tiule, masa kwiatów... do tego jakaś bardzo subtelna muzyka w tle...
    To takie oczywiście moje marzenie....
    I jakby te kapitalne butle lub tabliczki do pisania do mnie trafiły, byłabym niezmiernie uszczęśliwioną istotą :)))
    Zapraszam też do siebie - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Moja droga, dopinguję po cichutku od jakiegoś czasu. I życzę nie tylko urodzinowo dalszych sukcesów.

    Wszystkie nagrody kuszą niezmiernie. Jednak od dłuższego czasu poszukiwałam jednego detalu, który jest

    S pektakularny
    T aki, że oooooo!
    E fektowny
    M istrzowski
    P rzedni
    E stetyczny
    L uksusowy
    E kskluzywny
    K apitalny

    Tak, to właśnie stempelek od This One Day. :)

    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  43. Księga gości, stempelek i baner na tort! Yeeeah! To będzie to!
    Почему? Bo czuję wewnętrzną potrzebę posiadania w.w. przedmiotów, będą stanowić nieodłączny element wesela, a także w postaci księgi gości element życia, tzn. wspominek weselnych.
    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  44. Kredowa tabliczka, tabliczka kredowa,
    w "mojewielkiewiejskiewesele" przednia rozdawajka urodzinowa.
    Nagrody wspaniałe, wręcz wymarzone,
    zachwycą niejedną przyszłą żonę.
    Na górze róże, róże na górze,
    tabliczki małe i te duże.
    Kocham ozdabiać i dekorować, jak motto sklepu brzmi,
    tabliczka kredowa najbardziej podoba się mi.

    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Google chyba nie chce żebym wzięła udział w rozdraniu :(

    Napisałam cudny komentarz. Opisałam jak bardzo drewniane spersonalizowane pudełko pasuje do stylizacji mojego przyszło-majowego wesela a tu mi Google powiedział 'figa z makiem droga Gabrielo... nie zobaczysz swojego komentarza i nie bedziesz brana pod uwage przy rozdaniu'

    więc wyrażam swój smutek, że moja poprzednia wypowiedz się nie zapisała... a było tam duuużo drewna, duużo lasu (w którym będę ślubować swemu narzeczonemu), dużo natury dzięki której się znamy, która nas rozwesela i która swoim pieknem daje nam nadzieje na wspólną i zgodną przyszłosć.

    Nie umiem pisać wierszy.

    Za to nie wyobrażam sobie, żeby moja malutka chrześnica niosła nasze piękne i klasyczne obrączki w innym pudełku niż to cacko.

    całuję i pozdrawiam właścicielkę tego cudnego bloga. czuję się jakbyśmy były stylistycznymi siostrami :)

    Gabriela

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie umiem wybrać. To trochę tak, jakbym trafiła na wyprzedaż w sklepie, spodobały mi się dwie rzeczy, a miała pieniądze tylko na jedną. Bo czegokolwiek bym nie wybrała zastanawiałabym się nad tym, czy dobrze zrobiłam.
    Wszystkie te rzeczy są piękne i cudowne, i mają zapewne swoją historię. Mniej lub bardziej bogatą, ale prawdziwą historię myślę nadadzą im osoby, które będą miały to szczęście i dostaną je w prezencie.

    Pozdrawiam,
    Monika
    m.czapiewska(at)onet.pl

    bloga nie posiadam. pewnie dlatego, że mam długi język... i nie, nie ślinię klawiatury. Chodzi mi o to, że czasem ciężko ubrać mi myśli w ładne słowa.


    OdpowiedzUsuń
  48. Kilka tygodni temu zaczęłam się borykać z przygotowaniami do ślubu: wybór sali, orkiestry, kamerzysty, fotografa, sukni ślubnej, itd. Postanowiłam wziąć byka za rogi i zaczęłam po kolei załatwiać to i owo. Znalazłam fajną salę, energiczną orkiestrę, a nawet wodzireja, którego nie miałam w planie. Wszystko pięknie ładnie, ale nie można załatwić wszystkiego od razu, nie tylko z powodu braku laku, ale także ograniczonego budżetu (miliona w totka nie wygrałam, żeby zamawiać czy kupować wszystko co mi się spodoba, chociaż fajnie by było:)). No właśnie, dlatego widząc ten konkurs pomyślałam, że to świetna okazja, aby wygrać coś naprawdę odjazdowego i przydatnego podczas ślubu. Przyznam szczerze, że każda z tych nagród by mi się przydała i spełniłaby moje marzenie. Bardzo, ale to bardzo chciałabym:
    - Drewniane personalizowane pudełko na obrączki od Majlaf , bardzo praktyczne, oryginalne i ładne. Starannie wykończone, ozdobione inicjałami i datą mojego ślubu. Już widzę jak obrączka moja i mojego narzeczonego błyszczy się, gdy je otwieram w Kościele, łzy szczęścia napływają do oczu, a na ustach pojawia się uśmiech. Byłaby to dla mnie pamiątka na całe życie!
    - Planer Ślubny od My Perfect Day , towarzyszący mi każdego dnia i ułatwiający mi przygotowania przedślubne. Każda jego strona informowałaby mnie o tym co mam z głowy, a co jeszcze muszę załatwić, no i najważniejsze - w jednym miejscu zgromadziłabym informację p kosztach wesela. Taki plener to idealne wsparcie dla mnie, które pozwoli mi zorganizować naprawdę fajny ślub.
    - Personalizowaną Księgę Gości, która byłaby świetną atrakcją na moim weselu. To w niej goście mogliby złożyć swoje podpisy, a tym samym zostawić pamiątkę dla mnie i przyszłego męża. Do takiej księgi z radością zaglądałabym w wolnym czasie wspominając ten wspaniały dzień.
    - 75 papierowych słomek idealnych dla dzieci, które na weselu oszaleją na ich punkcie, a i dorośli będą mieli nie lada atrakcję. Spożywane napoje dzięki nim staną się jeszcze bardziej smaczne i ugaszą pragnienie każdego!


    bulinki18@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Przyznam, że pierwszy raz odwiedziłam bloga, ale to tylko dlatego, że właśnie rozpoczęłam przygotowania do TEGO dnia :)! Blog wspaniały - dziękuje za te wszystkie rady!
    Jeżeli chodzi o konkurs to marzyłyby mi się stempelek i dwie ozdoby na tort od This One Day. To właśnie takie przedmioty decydują o charakterze całego Ślubu i wesela!

    na facebooku polubiłam - każdy sklep :)
    bloga nie mam

    mój e-mail: kozubal.monika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem prawdopodobnie jedynym mężczyzną na tym blogu, ale w związku z tym, że moja Narzeczona uwielbia planować, a ja chciałbym zrobić wszystko żeby Nasz Dzień był perfekcyjny i taki jaki sobie Ona wymarzyła, chciałbym wygrać dla niej planer ślubny od My Perfect Day.

    Mój e-mail: p.stebnicki@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie taki jedyny :P

      Usuń
    2. teraz już nie :)
      ale może pierwszym mężczyzną :P

      Usuń
  51. Organizacja ślubu, który odbędzie się w czerwcu 2015r. stała się dla mnie wyzwaniem, któremu mam nadzieję podołam...wkładam całe moje serducho aby było jak najlepiej! Ponieważ wszystko kosztuję, a mam ograniczone środki, staram się w miarę moich możliwości robić wszystko sama (oczywiście z pomocą partnera, jednak on niektórych kwestii nie uznaje za istotne tak jak ja:)). Zapisałam się na darmowy kurs florystyki- zrobię sama swój bukiet i dekorację, zaproszenia również, zdjęcia będzie robił znajomy, pojedziemy własnym samochodem do ślubu itd. Ponieważ sama pracuję w barze (drinki na naszym weselu będzie przygotowywał zaprzyjaźniony barman) stąd też wiem że SŁOMKI Party Party ze zwykłego soku czy innego trunku zrobią coś niezwykłego i niepowtarzalnego. Takich słomek sama na pewno nie wykonam, a nie wiem czy uda mi się przekonać narzeczonego, że warto na nie wydać troszkę groszy. Jeśli udałoby mi się je zdobyć sądzę, że na pewno był by zachwycony tak jak ja!:)
    Pozdrawiam i dziękuję za tworzenie źródła inspiracji i rad dla mnie- przyszłej Panny Młodej!
    sylwia.bartkowiak@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Biżuteria jest taką "wisienką na torcie". Bez niej strój, choćby najpiękniejszy, jest niepełny. Kolczyki z sutaszu wysmuklą i podkreślą moje naturalne piękno. Tego dnia stawiam bowiem na czystą harmonię, klasykę gatunku i ponadprzeciętną jakość. Sutasz jest doskonałym wyborem. Niebanalny dodatek sprawi, że będę błyszczeć najjaśniej :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Na początku droga Soniu chciałbym życzyć Tobie spełnienia wszystkich marzeń :* na Twoim blogu można znaleźć wspaniałe pomysły i porady, oby tak dalej :)
    Zauważyłam wspaniały konkurs do którego i ja się zgłaszam, trudno mi było się zdecydować.
    Wybieram delikatne i zachwycające spinki do ślubnych pantofelków od Coquet! Można będzie je również wykorzystać nie tylko do ślubnych bucików ale także i do innych letnich :) ale także można je wpiąć we włosy, ozdobić torebkę, pasek ale także przypiąć do bluzki albo żakietu. Uwielbiam takie uniwersalne rzeczy. Planuje dla siebie sukienkę z tiulowym dołem w długości do łydek. Spinki te będą idealne i przede wszystkim będzie je widać :)

    pozdrawiam, Edyta
    modnisia1288@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Planer ślubny- nie miałam jeszcze nigdy takiego z okazji jakiejkolwiek imprezy, ale wydaje mi się być czymś naprawdę fajnym. Lubię planować pewne rzeczy z wyprzedzeniem, więc jak dla mniej wspaniała rzecz. Pomimo, że w najbliższym czasie nie będzie ślubu (a przynajmniej nie takiego w, którym uczestniczyłabym jako Panna Młoda) jednak kiedyś się przyda ;)
    mail: joanna.wrona17@gmail.com
    banner: www.ksiegazakleckosmetycznych.blogspot.com
    lubię na fb jako: Księga Zaklęć Kosmetycznych
    obserwuję jako: Angel

    OdpowiedzUsuń
  55. Na początku droga Soniu chciałbym życzyć Tobie spełnienia wszystkich marzeń :* na Twoim blogu można znaleźć wspaniałe pomysły i porady, oby tak dalej :)
    Zauważyłam wspaniały konkurs do którego i ja się zgłaszam, trudno mi było się zdecydować.
    Wybieram delikatne i zachwycające spinki do ślubnych pantofelków od Coquet! Można będzie je również wykorzystać nie tylko do ślubnych bucików ale także i do innych letnich :) ale także można je wpiąć we włosy, ozdobić torebkę, pasek ale także przypiąć do bluzki albo żakietu. Uwielbiam takie uniwersalne rzeczy. Planuje dla siebie sukienkę z tiulowym dołem w długości do łydek. Spinki te będą idealne i przede wszystkim będzie je widać :)

    pozdrawiam, Edyta
    modnisia1288@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam ,ale coś poszło nie tak i dwa razy mój wpis jest opublikowany, proszę usuń go Soniu jeśli zawala, to było nie chcący
      Edyta

      Usuń
  56. Jest tu coraz więcej facetów...czytałem wszystkie komentarze, jestem 4 :) myślałem, że będę jedyny (zresztą, każdy tak myślał :) biorę udział dla mojej Narzeczonej ale także dla siebie, przecież ślub jest wspólny :) wygranie drewnianego, w dodatku personalizowanego pudełka od Majlaf to byłby cud, a moje luba byłaby w 7 niebie :) w szoku także, że ją nim zaskoczyłem i zdobyłem :)
    stworzyłem także rymowankę :) bo przecież kreatywne odp są mile widziane:

    MOJE WIELKIE WIEJSKIE WESELE
    Daje nam pomysłów wiele
    Będzie rustykalnie
    Na pewno niebanalnie
    Sianko nikomu nie zaszkodzi
    Przecież wszyscy jesteśmy młodzi :)
    Szum wody nas przywita
    Tego dnia szczęście do nas zawita
    Pudełeczko na obrączki
    Weźmie mała dziewczynka w rączki
    Pójdzie przed nami
    Bo przecież na tym świecie nie jesteśmy sami
    Nasza rodzina nas kocha
    Z nimi na pewno będzie wielka radocha
    Kochamy rośliny i zwierzęta
    Niech każdy o nich także pamięta
    Na pewno się rozpłaczę
    Kiedy moją ukochaną zobaczę
    Jej piękne długie włosy
    Będą tego dnia jak zboża kłosy
    Wianek kwiatów znajdzie się na jej głowie
    Nikt złego słowa na to nie powie
    W koronkach będzie ubrana
    Będę na nią czekał od samego rana
    W rękach trzymać będzie kwiaty
    Które rosną na wiosnę w ogródku mamy i taty
    Piwonie i jaskry znajdą się w bukiecie
    Zaskoczę Was bo jeszcze nie wiecie
    Ślub będzie w Ojcowie
    Ciekawe co na to każdy powie?
    Tam na wodzie stoi kościół
    Pomieści naszych przyjaciół
    Królują tam wapienne skały
    Człowiek przy nich jest bardzo mały
    W podróż poślubną pojedziemy w góry
    By oglądać ten cud natury
    Proszę skrycie niech mi szczęście dopisze
    Na koniec tej historii happy end zapisze
    MAJLAF spełni nasze marzenie
    Osiągniemy pełne spełnienie
    Pudełeczko na zawsze z nami zostanie
    Tak jak ze mną moje kochanie

    Krzysiek
    krzysiek90@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Spróbuje i ja :) wybrałbym kredowe tabliczki :) wspaniale wkomponowałyby się w nasze wesele, pozdrawiam - Paweł
    zakochani098@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Po konsultacji z Bartkiem zgodnie (jak na przyszłe małżeństwo przystało) stwierdziliśmy, że prezent od MAJLAJF będzie dla nas niezbędny i idealny :) Podobno złoto jest trwałym kruszcem, ale mimo wszystko szkoda nam trenować i brać udział w zawodach w pierścionku i obrączkach. Dlatego prosilibyśmy Was, Soniu i MAJLAJF, o piękne pudełko, które ochroni symbole naszej miłości przed basenowym chlorem i ewentualnych skutkach upadków na rowerze i podczas biegu :)

    Kasia i Bartek
    kagrzym@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Natalia Cieślak30 listopada 2014 22:09

    Cudownie było by otrzymać Drewniane, personalizowane pudełko od Majlaf! Idealnie wpasowałoby się w wiejską kompozycję naszego wesela. Co najważniejsze jest to w końcu jedno pudełko, które symbolizuje siłę naszego związku i ogrom miłości, którą tworzymy we dwoje.

    Życzymy wszystkiego najlepszego,
    Natalia i Amadeusz
    nata408@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne to pudełko na obrączki, takie stylowe:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Słomki papierowe są śliczne :) Najlepsze jest to, że ponieważ są zrobione z papieru, który można nadrukować, ilość wzorów i kolorów jest właściwie nieograniczona

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajny blog aż zachęca żeby skorzystać z porad.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...