niedziela, 22 stycznia 2017

O powrotach na blog

Kochani, witajcie po latach :)

Nie raz zastanawiałam się jeszcze, czy ktoś w ogóle mojego bloga czyta :) Niestety od dłuższego czasu nie wchodziłam nawet na przypisanego do niego maila, nie sprawdzałam statystyk, nie odpisywałam na komentarze. Sadziłam, że etap Mojego Wielkiego Wiejskiego Wesela zakończył się na dobre. Dzisiaj jednak coś zainspirowało mnie do tego, aby rzucić okiem na to co się tu dzieje i muszę przyznać byłam w wielkim szoku ;)


Nawet nie potraficie wyobrazić sobie mojego zaskoczenia, kiedy widzę, że pod postami mam kilkadziesiąt nowych komentarzy! Na skrzynce mailowej kilkanaście maili z zapytaniami o wsparcie w znalezieniu sali czy doboru dekoracji. Dużo ciepłych słów i ofert współpracy. A ja nieświadoma tego wszystkiego, przeniosłam się do zupełnie innego miejsca w internecie czyli zrobiłam swoje Flower Stories :) Jakoś tak ciepło i smutno mi się zrobiło jednocześnie więc stwierdziłam, że nie ma opcji, wracam do wiejskiego blogowania :)


Może będzie to rozdwojenie jaźni, może niepotrzebnie nabijam sobie statystyki tu gdzie nie trzeba, ale głęboko uwierzyłam, że warto Was dalej inspirować, pokazywać, że "wiejskie" to mrugnięcie okiem do tandety i kiczu ;) A takich mrugnięć okiem jest naprawdę dużo, na blogu byliście już pół miliona razy! 


W  moim życiu wydarzyło się dużo zmian! Tak jak pisałam powstało Flower Stories, czyli moja ślubna pracownia florystyczna, której realizacje od czasu do czasu będę Wam pokazywała :) Spełniają się moje marzenia o pięknych, nieszablonowych dekoracjach, coraz więcej par ufa mi i decyduje się na współpracę ze mną. Poznaję całą masę wspaniałych osób związanych z branżą ślubną, poznałam przede wszystkim Oswalda Małachowskiego, który przywrócił mi w miarę w ślubną fotografię i odpowiada za większość zdjęć w moim portfolio. Nawet nie wiecie jaką ekstazę przeżywam na myśl o ślubach które będziemy razem robili :) Dzięki niemu, sama zaraziłam się miłością do dokumentowania swoich prac, o czym wcześniej wiele razy zapominałam, lub nie starczało mi na to czasu.


Podsumowując, plan wygląda następująco. Łapiemy wiatr w żagle i zaczynamy z powrotem pisać o tym, od czego to wszystko się zaczęło :) Będzie sielsko, będzie wiejsko, będzie plenerowo, ale zawsze romantycznie i ze smakiem. Historia zatoczyła koło, więc i ja się zatoczyłam z powrotem na bloga :)


93 komentarze :

  1. Przed moim ślubem, który brałam w 2015 r. zaglądałam tutaj prawie codziennie w oczekiwaniu na nowy post. Po ślubie, równie często, bo lubię to miejsce. Dzisiaj, wystawiając moją suknię ślubną na sprzedaż znowu pomyślałam o tym blogu. Miło, że znowu jesteś :) Pozdrawiam. Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo! Mimo że od ślubu mineło lat to lubię do tego tematu wracać

      Usuń
  2. Zaglądam tu od liceum- po zaręczynach nie miałam wątpliwości gdzie mam szukać inspiracji- całe moje wyobrażenie o idealnym ślubie i wizję tego jak wszystko ma wyglądać zawdzięczam Twojej stronie :) A pamiętam jak jeszcze niedawno śpiewałyśmy razem w szkolnym chórze! Wracasz w idealnym momencie- mam nadzieję, że w tym roku, który pozostał mi do ślubu znajdę tu mnóstwo inspiracji!

    Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sesja, tylko czekam aż ten zimowy klimat trochę odejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog! czekamy na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że powracasz z nową energią, siłą, pomysłami... jak to dobrze, że istieją ludzie tak kreatywni jak Ty :) trzymam kciuki za nowe plany, cele i marzenia. Na pewno wszystko się uda :)
    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, osobiście czekam tylko na rozpoczęcie wiosny :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykłe zdjęcia, które aż tryskają wiosennym klimatem :) Pozytywnie, będę tu wracał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na nowe wpisy, gdyż wcześniejsze, które pisałaś były super :) Uwielbiam czytać takie wpisy, które dotyczą strikte tematyki ślubnej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To czekamy na nowe wpisy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj,
    trafiłam tutaj trochę przypadkowo, oglądając blogi o tematyce ślubnej. Muszę przyznać, że Twój to kopalnia wiedzy i inspiracji. Piszesz piękne, bardzo pomocne, życiowe i inspirujące posty. Przeczytałam już kilka i jest pod ogromnym wrażeniem.
    Sama niedawno zaczęłam pisać blog o inspiracjach weselnych i muszę przyznać, że jeszcze daleko mi do Ciebie :)
    Widzę, że założyłaś swoją firmę florystyczną - to cudowne, że ludzie początkowo pokazujący pracę innych na swoich blogach teraz tworzą sami, po swojemu.
    Zabieram się do czytania i z pewnością niedługo tutaj wrócę z poszukiwaniu nowych postów.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Klara z rustykalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia. Kolor bukietu na prawdę przypomina barwy wiosny :) Pozdrawiam i czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie że wróciłaś pisać :D Uwielbiałam czytać twojego bloga, jako jedyny w tak fajny sposób poruszał tą tematykę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekamy z niecierpliwością na Twoje nowe wpisy :D Wcześniejsze, które pisałaś były świetne, zawsze umilały popołudnia, fajnie było wejść i poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To czekamy na nowe wpisy <3 Aż nie możemy się doczekać co nam pokażesz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Również czekam z niecierpliwością bo znów duży przestój zrobiłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten post jest ze stycznia. Autorka raczej odpuściła sobie jakiekolwiek pisanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na nowe wpisy, gdyż wcześniejsze, które pisałaś były mega dobre, podobały mi się jak żadne inne

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny wpis i bardzo ładne zdjęcia. Podoba mi się. Czekam na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie dzisiaj po raz pierwszy weszłam na Twojego bloga, zostawiłam gdzieś tam daleko kilka komentarzy. Szkoda że wcześniej nie miałam okazji go zobaczyć, rewelacyjna strona z kopalnią inspiracji ;) bywaj tu częściej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dużo inspiracji znalazłam na twoim blogu:)
    Zapraszam do mnie https://weselnyczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Według mnie wiejskie wesela są również piękne. Jest masa świetnych sal weselnych gdzie widnieje taki typowy wiejski, swojski klimat. Podoba mi się bardzo taki wystrój i marzę by mieć swoje wesele w takim miejscu. Świetny blog a inspiracje na pewno przydadzą się ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sielsko anielsko. To dobrze, że znowu zaczęłaś tworzyć. Potrzeba takich inspiracji jakie płyną z Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiejskie wesela są cudowne. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękne zdjęcia cudnie pani wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne są te naked cake Niedawno miałem przyjemność gościć na weselu (tez w stodole) gdzie był taki "nagi tort". Wyglądał mniamniuśnie: https://www.kozinski-foto.pl/chata-za-wsia-wesele-w-stodole/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna sesja, wiejskie wesela wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej! Szkoda, że nie wróciłaś na dobre do blogowania,bo Twoje posty do tej pory były naprawdę świetne i są kopalnią wiedzy! Potrzebuję opinii na temat sali weselnej http://www.staragarbarnia.pl/dom-weselny/ czy może ktoś z Was się wypowiedzieć? Jestem dopiero na etapie szukania miejsca na ślub w plenerze i wesele... wydaje się to bardzo mozolna praca

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiemy jak to jest wejść na bloga i być mile zaskoczonym ilością komentarzy i jeszcze większą liczbą zapytań. To zawsze jest miłe. Niezależnie czy jest się osobą prywatna czy sklepem. Zdjęcia są rzeczywiście piękne, ma Pani talent i jest kreatywną osobą. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zastanawiam sie właśnie gdzie będzie najlepiej zorganizować wesele. Chciałem się was zapytać co sądzicie o takim pomyśle aby wynajac tego typu https://www.vitabri.pl/wynajem-namiotow-ekspresowych namiot i zoirganizować przyjęcie w plenerze?

    OdpowiedzUsuń
  31. Słuchajcie niedługo ma odbyć się moje wesele i szukamy wraz z przyszłą żoną odpowiedniej sali w Warszawie. Może ktoś z was podpowie nam co sądzicie o tej https://www.naskrajnej.pl ? Z tego co widzę to mają na prawdę eleganckie sale, i do tego sporo osób chwali ich jedzenie. Waszym zdaniem to będzie dobry wybór?

    OdpowiedzUsuń
  32. Odzew pokazuje, że warto wrócić ponownie na bloga. Piękne zdjęcia, mają coś w sobie, co nie pozwala oderwać od nich wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pamiętam swoje wesele. Mówcie co chcecie. Możecie mówić, że to co powiem jest za bnardzo przerysowane i , że za wiele hollywoodzkich filmów się naoglądałem. Ale moge śmiało powiedzieć, że był to najlepszy moment mojego życia:) Stara Garbarnia na zawsze zostanie w mojej pamieci. Jak wesele pod wrocławiem to tylko tam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Och... szkoda, że nie ma nowych wpisów :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładnie, nawet bardzo ładnie musze przyznać;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia, aż chciałoby się być świadkiem tych wydarzeń! Jak będziesz potrzebowała ręki fotografa to proszę, odezwij się :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładna sesja, podoba mi się ! :) kiedy kolejne wpisy ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajna sesja, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny klimat strony i sesji zdjęciowej. Bardzo spójne, pasują do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny reportaż. Cudny klimat idealnie ujęty na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia i inspirujące wpisy. Będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuje za ciekawą inspirację. Będę zaglądał tutaj i sprawdzał czym jeszcze ten blog mnie zaskoczy.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny wpis. Same ciekawe inspiracje. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi się to w jaki sposób piszesz. Inspiracja dla czytelników jest kluczowa. Warto się nie poddawać i spełniać swoje marzenia. Fotografie same się nie wykonają!

    OdpowiedzUsuń
  46. czekamy na kolejne materiały z kolejnego wesela

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajny wpis ! Czekam na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  48. Super wpis, dobrze się czytało - Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny wpis, szkoda że nie ma już nowych.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawie się zapowiadał ten blog, szkoda że od 2017 nie ma nic nowego.

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam taki klimat. Kolorystyka i ogólny zamysł świetny. Zdjęcia równie piękne

    OdpowiedzUsuń
  52. Dobrze zrobiłem ,że wszedłem na ten blog. Z tego blogu można się dużo dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  53. Super klimat i kolorysyka fotografii! https://www.pawelstec.eu/

    OdpowiedzUsuń
  54. I nie ma co się dziwić, bo jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne fotografie. Trafiłem tu na tę stronę przez Google. Zapraszam rónież na moją stronę https://jarekrudnicki.pl/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Wspaniałe zdjęcia. Planując własne wesele przydatny okazał się dla mnie ten artykuł https://szybkagotowka.pl/Finanse/koszt-wesela

    OdpowiedzUsuń
  57. Ciekawy wpis. Świetne zdjęcia. Fotograf Ślubny https://jarekrudnicki.pl/

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne fotografie, przyciąga oko. Całość z artykułem bardzo mi się podoba :)
    fotografia produktowa Wrocław

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne zdjęcia z klimatem natury - zdecydowanie jestem za takimi, oby ich było więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ciekawy wpis. https://www.gdziewesele.pl/krakow

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  62. Rewelacyjny blog. Oceniam go na szóstkę.

    OdpowiedzUsuń
  63. Dużo komentarzy jest pod tym wątkiem. To na pewno jest bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  64. Dodatki tworzą niezwykłą atmosferę. Zdjęcia świetne i bardzo pomysłowe. bukiet i tort Idealny do sesji ślubnej

    OdpowiedzUsuń
  65. Fajny blog - daje 6 i czytam kolejne artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam Pani blog, często tu zaglądam przed przygotowaniami ślubnymi.

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo fajnie się to czyta, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  68. Jestem pod wrażeniem. Blog rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne zdjęcia, tekst i emocje. Trzymam kciuki za bloga!

    OdpowiedzUsuń
  70. bardzo fajny opisany problem, będę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne naturalne fotografie, rewelacyjnie oddające klimat :) A jeśli wciąż zastanawiasz się czy ktoś tu zagląda to jak widać zdecydowanie TAK!

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękny plan! Trzymam kciuki za jego powodzenie oraz realizację :) Na pewno się uda!

    OdpowiedzUsuń
  73. Wszystkim osobom zainteresowanym tematem rozmowy polecam sprawdzić stronę https://www.slubnezakupy.pl/312-podziekowania-dla-rodzicow , na której znajdziecie ofertę sklepu internetowego z najrózniejszymi dekoracjami na ślub i wesele. Jeżeli jesteście zainteresowani ich ofertą, to wszelkie informacje znajdziecie na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  74. Wesele i inne imprezy okolicznościowe Lubin to wyjątkowy czas gdy chcemy by wszystko było idealnie dopięte na ostatni guzik a goście zadowoleni. Dużą role odgrywa odpowiedni wybór miejsca, tak by odznaczało się jakością i wyjątkowym klimatem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...