środa, 5 grudnia 2012

Przystawki i przekąski na weselu

Jeśli uwielbiacie jeść i chcielibyście swoją miłość do jedzenia okazać także na weselu mam dla Was kilkanaście apetycznych propozycji na weselne przystawki i przekąski. Wszystkie zdrowe, kolorowe i aromatyczne! Wiem, że niektórzy od razu staną murem za porządnym kotletem schabowym z frytkami oraz razowym chlebkiem ze smalcem i ogórkiem, ale ja będę bronić takich bardziej wyrafinowanych propozycji. Pamiętajcie, na Waszym weselnym przyjęciu liczy się każdy szczegół! Jeśli jednak jesteście zwolennikami tradycyjnych polskich dań, to może chociaż skusicie się na takie pyszności na poprawinach lub innym domowym przyjęciu? Naprawdę warto :)

Mozzarela, pomidorki koktajlowe i liście szpinaku lub roszpunki zawsze w cenie.
Małe bruschetty z serem feta.
Deska serów w towarzystwie kolorowych owoców, truskawek i borówek.
Lekkie sałatki zawsze są dobrym rozwiązaniem. Spójrzcie, jak pięknie można je podać!
Własne kompozycje przystawkowe czyli na półmiskach ułożone plasterki wędzonej szynki, grillowanych warzyw, oliwek i sosów.
Mini tortille związane w małe sakiewki. 
Grillowane warzywa oraz te surowe. Podobno surowe pomarańczowe buraki są idealne do sałatek.
Pięknie podane smażone krewetki.
Tartaletki zdobione plasterkami ogórka i smażone ziemniaczki.
Suszone śliwki, żurawina i morele w towarzystwie winogron, fety i chrupkiego chlebka.
Gdy spojrzałam na te małe hamburgery to aż poczułam zapach smażonego mięska :)
Kawałki domowej pizzy.
Sushi dla wymagających.
Krokiety lub sajgonki- nie wiem co mają w środku, ale z zewnątrz wyglądają pysznie!

Mój pierwszy blog miał początkowo być dedykowany tylko kuchni. Potem przyszła pora na śluby i teraz trudno mi się z tego wykręcić:) Obiecuję jednak, że już wkrótce pojawią się na blogu moje przepisy, które z powodzeniem będziecie mogli wykorzystać na rustykalnych weselach i innych wiejskich przyjęciach. Michał wyruszył już na podbój koła podbiegunowego, więc w tym tygodniu mam trochę czasu dla siebie. W sobotę ruszam do garów :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...