poniedziałek, 10 grudnia 2012

Pomysł na dekorację: drogowskazy

Na dworze mroźnie i wietrznie, więc ciągle powracam myślami do ciepłych dni i pięknych letnich ślubów. Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować kilkanaście świetnych pomysłów na to, jak pomóc Waszym gościom odnaleźć się w miejscu ceremonii zaślubin lub weselnego przyjęcia za pomocą niczego innego jak drewnianych drogowskazów. Takie znaki kojarzą mi się przede wszystkim z moimi wyprawami w góry! Drogowskaz na szlaku potrafi być dla wędrowca wspaniałą wiadomością, zwłaszcza gdy nogi odmawiają już posłuszeństwa :) Na weselu, takie znaki to doskonała pomoc dla najbliższych gości, którzy mają (lub mogą mieć wieczorem) problemy z topografią :)

 Tak, chcę :)
Witamy na weselu:)
 Goście na pewno będą mile wspominali takie ciepłe i pomysłowe powitanie :)
 Napisy na drogowskazach mogą układać się w urocze rymowane wierszyki.
Także podstawa drogowskazu może być piękną dekoracją!
Malowane napisy na drewnie możecie też zastąpić takimi ze sznurka.
 Nie można zaprzeczyć, że ślub to naprawdę bajkowa chwila!
A miłość tego dnia otacza nas ze wszystkich stron :)
Wasze wymarzone podróżnicze destynacje mogą stanowić ciekawy wstęp do podróży poślubnej.
 Oznaczanie wszystkich atrakcji czekających na gości jest bardzo użyteczne!
A jeśli drogowskazy na weselu Was nie przekonują, to może chociaż takie napisy podbiją Wasze serca :)?


Przeglądając te zdjęcia zamarzyłam już o zimowym wyjeździe w góry :) Tęsknię też bardzo za wszelkimi innymi wojażami, na które obecnie nie miałam czasu. Na szczęście już w lutym wybieram się na krótką wyprawę do Pragi! Należy mi się, bo na ostatnim szkoleniu pani psycholog zdiagnozowała u mnie wysoki stopień pracoholizmu :) Mam nadzieję, że wy też znajdziecie czas na odpoczynek w Nowym Roku :) A tymczasem dobrego poniedziałkowego wieczoru!

Photo credit: www.stylemepretty.com

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...