środa, 2 stycznia 2013

Niepowtarzalne księgi gości na wesele

Uwielbiam oglądać zdjęcia ze ślubów, w szczególności tych, na których sama się bawiłam, ale zawsze z wielką chęcią sięgam również po rodzinne fotografie. Nie wspominam oczywiście o weselnych stronach internetowych, które codziennie skrupulatnie odwiedzam i zachwycam się coraz to ciekawszymi pomysłami :) Z niemałym wzruszeniem przeglądam także od czasu do czasu telegramy od weselnych gości na ślubie moich rodziców. Jest jednak jeszcze jeden sposób poza zdjęciami i telegramami, aby po naszym ślubie została nam fantastyczna pamiątka. W internecie widziałam już wiele propozycji na księgi gości, ale niestety w Polsce zazwyczaj dominują plakaty, na których goście zostawiają krótki wpis. Dzisiaj zebrałam dla Was najbardziej niepowtarzalne pomysły, które z chęcią wykorzystałabym na swoim ślubie! Przede wszystkim liczy się kreatywne podejście do tematu oraz funkcjonalność. Oto moje prawdziwe perełki :)

1. Plakat z odciskami palców. Oto pomysł, który zdobywa coraz większą popularność w Polsce czyli plakat, na którym goście przybijają odciski swoich palców (układają się w formie balonów) oraz zostawiają krótką wiadomość dla nowożeńców. 
2. Klucz do sukcesu czyli idealna propozycja na rustykalne wesele :) Goście na małych etykietkach przyczepionych do kluczy zapisują najlepsze porady na udane małżeństwo. Warto odczytywać je co jakiś czas :)
3. Jenga. Jedna z moich ulubionych gier rodzinnych ostatniego roku. Każda zabawa z dziećmi przy Jendze to okazja do weselnych wspomnień :)
4. Puzzle. W dzieciństwie mama nazywała mnie "Panią Puzelkową", ponieważ potrafiłam spędzić całą noc na układaniu puzzli. Drewniana układanka z Waszym zdjęciem byłaby idealnym pomysłem dla wszystkich miłośników puzzli. 
5. Fotobudka. Księga gości jako fotobudka to niekwestionowany hit 2013 roku i wcale się temu nie dziwię :)  Na miejscu Waszego weselnego przyjęcia wystarczy wygospodarować trochę przestrzeni, gdzie fotograf może wykonywać zdjęcia Waszym gościom, a oni na kredowych tabliczkach zostawiają dla Was miłosną wiadomość.
Prawda, że urocze? :)
6. Zdjęcia z polaroidu. Kredowa tablica w drewnianej ramie, a na niej poprzyczepiane zdjęcia zrobione polaroidem to tańsza wariacja na temat fotobudki. Równie urocza, prawda?
7. Karty dla gości. Przygotowane karty z pewnością będą piękną pamiątką. Uczestników przyjęcia możecie poprosić nie tylko o wypisanie małżeńskich porad, ale także o opisanie najlepszych wspomnień wspólnie spędzonych chwil, albo podanie pomysłów na randki z okazji rocznic ślubu :)
W internecie znajdziecie gotowe darmowe wzorce, a sami z łatwością przygotujecie wymarzony szablon.
8. Pocztówki. Jeśli marzycie o zorganizowaniu przyjęcia w tematyce podróżniczej to wspaniałym pomysłem na przemycenie tego stylu w księdze gości będą stare pocztówki, na których goście zostawią swoje wpisy. Możecie także poprosić gości o wysłanie takiej pocztówki do Was z wakacji.
 9. Słownik. Odezwał się we mnie filologiczny umysł i dlatego nie mogę wyjść z podziwu dla tego pomysłu. Wystarczy Wam słownik języka polskiego i długopis. Zadaniem gości jest zakreślenie słów, które przypominać Wam będą o tym pięknym dniu oraz o tym co jest najważniejsze w małżeństwie :)

Kochani, mam nadzieję, że moje pomysły Wam się spodobają i macie już swoich faworytów jeśli chodzi o weselne księgi gości:) Wkrótce na blogu pojawi się więcej przepisów, seria wpisów o miejscach idealnych do zorganizowania wiejskiego wesela, kategoria DIY oraz post o muzyce country, o który prosiliście :) Zapraszam do polecania mojego bloga i komentowania. Gorąco pozdrawiam!

1 komentarz :

  1. Wśród moich klientów coraz większą popularnością cieszą się również księgi gości ozdabiane scrapbookingiem. Dzięki temu można zachować motyw przewodni i kolorystykę użytą w zaproszeniach, winietkach czy albumie ze zdjęciami z wesela.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...