czwartek, 4 września 2014

Jak bezstresowo wybrać sukienki dla druhen?

Coraz częściej w Polsce Panny Młode decydują się, aby druhny miały takie same sukienki. Mimo tego, że nie jest to typowo polski zwyczaj, ale oczywiście amerykańska moda, zauważyłam, że bardzo szybko przyjmuje się ona na polskim gruncie. Moja bratowa, zresztą moja imienniczka - Sonia, chciała abyśmy razem z jej siostrą Anią jako dwie świadkowe miały takie same sukienki. Początkowo pomyślałam, że to się nigdy nie uda, bo Anię i mnie różni prawie wszystko :) Sonia najchętniej widziała nas w pudrowym różu, a Ania nie znosi takich kolorów :) Miałyśmy więc wybrać albo dwie takie same sukienki, albo w podobnych kolorach, ale o różnych fasonach. Ostatecznie poszłyśmy do sklepu i obie wybrałyśmy taką samą krótką pudrową sukienkę z Bershki - był to nasz pierwszy i jak się okazało ostateczny wybór, a Ani spodobał się nawet ten róż :) Podejrzewam jednak, że wybieranie sukienek nie zawsze jest takie proste, a nawet może prowadzić do małych konfliktów między druhnami :) Co ja bym zrobiła? Oto trzy proste rady, które pomogą Wam bezstresowo wybrać sukienki!


Zakomunikuj czego oczekujesz
 Przedstaw swoje wyobrażenia co do ceny i stylu sukienek. To jest naprawdę pierwszy krok do sukcesu!

Urządź przyjęcie
Przyjęcie dla dziewczyn jest zawsze w cenie, a wybieranie sukienek chodząc po salonach bez żadnego pomysłu, może Was niemiłosiernie zmęczyć. Podzielcie się inspiracjami, niech każda z dziewczyn przyniesie zdjęcie sukienki, która jej się podoba. Zróbcie burzę mózgów, przejrzyjcie sklepy internetowe, a przy okazji zjedzcie coś pysznego :)

Bądź kreatywna
Nie bój się mieszać kolorów, wzorów czy tekstury tkanin. Mieszanki też mogą być spójne, tylko trzeba nad nimi czuwać. Poproś kogoś kto dobrze czuje się w tematach mody, by doradził Wam czy paski i kropki mogą ze sobą współgrać :)

A później tylko idź i kup co należy!

Photo: Krista A. Jones 

1 komentarz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...