środa, 17 września 2014

5 pomysłów na sesje narzeczeńskie jesienią

Jesień to nie jest moja ulubiona pora roku, ale muszę przyznać że niewątpliwie ma swój urok. Wrzosy, dynie, błyszczące kolorowe liście, mgła nad górami, grzyby – to wszystko stwarza piękny obraz jesieni, który od czasu do czasu mąci urwanie chmury albo przenikliwy wiatr. Wtedy jesień zdecydowanie staje się najgorszym okresem i mam ochotę zaszyć się w domu pod ciepłym, wełnianym kocem sącząc kakao J Ale póki pogoda dopisuje, a we wrześniu korzystać możemy z ostatnich dni kalendarzowego lata, jesień to naprawdę dobry czas na organizację sesji narzeczeńskiej, albo jakiejkolwiek innej w ramach niespodzianki dla ukochanej lub ukochanego J A wiadomo, kobiety lubią niespodzianki! Poniżej więc 5 moich wymarzonych propozycji na jesienne sesje. Mam nadzieję, że zmuszę Was do wyjazdu poza miasto i zasmakowania wiejskiego życia J

Engagement Pictures
W sadzie na jabłkobraniu
Zbieranie jabłek w sadzie to pomysł, który zawsze chciałam zrealizować. Później można razem przygotować jabłkowe musy albo cydr J
Photo: Be Focused

Who knew a pumpkin patch could be so cute? #engagement  Photography: Mallory Morgan Photography - mallorymorganphotography.com  View entire slideshow: Engagement Session Ideas on http://www.stylemepretty.com/collection/515/
Na polu na dyniobraniu
Jako dziecko uwielbiałam chodzić na pole i obserwować dynie jak wspaniale rosną i pokazują swoje coraz większe pomarańczowe głowy J Sesja na dyniowym polu brzmi dla mnie bardzo okej!
Photo: Mallory Morgan

W lesie na grzybobraniu
Wypad na grzyby to idealny motyw na wspólną sesję. W lesie jest już pięknie i kolorowo więc sceneria sama pisze się doskonała. Do tego wiklinowy koszyk i w drogę :) Dziwię się, że nikt na to jeszcze nie wpadł- nie mogłam znaleźć zdjęcia na bloga!
Photo: These Moments

"'Cause we bear the light of the Son of man So there’s nothing left to fear So I’ll walk with you in the shadow lands Till the shadows disappear ‘Cause He promised not to leave us And his promises are true So in the face of this chaos baby, I can dance with you" - Nick Burner, Dancing In The Minefields
W górach
To propozycja z cyklu jesiennych klasyków. Jako miłośniczka gór najchętniej już teraz bym się spakowała i ruszyła w drogę J
Photo: Jessica Janae

Inspired by this Farm House Family Session | Inspired by This Blog
Na wsi
I na koniec pomysł może i całoroczny, ale jakoś tak kojarzy mi się ze żniwami i dożynkami czyli końcem lata, co automatycznie oznacza początek jesieni. Sesja na wsi, wśród koni, krówek i kurek może być bardzo urocza J
Photo: Inspired by this


Który z pomysłów Was najbardziej przekonuje J? Jakie wy macie propozycje na jesienne sesje? Czy ktoś z Was zdecydował się na sesje narzeczeńską jesienią? Czekam na odpowiedzi!
xoxox

3 komentarze :

  1. Góry są zawsze dobrym pomysłem. A w zbieraniu jestem beznadziejna (zwłaszcza grzybów) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same czary na tym blogu, brawo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...