sobota, 6 września 2014

7 zaproszeń w stylu harcerskiego obozu

Ostatnio mój licealny kolega stał się niekwestionowanym doradzaczem w kwestii pomysłów na blogowe posty :) Jestem mu za to ogromnie wdzięczna, bo czasami pyta o rzeczy, o których często myślę czy marzę, ale nigdy o nich nie piszę! Tak jest na przykład ze ślubną modą męską czy właśnie ślubami harcerskimi lub tymi w stylu harcerskim :) Muszę przyznać, że jako harcerka z wieloletnim stażem wiele razy myślałam o tym czy podobają mi się śluby w mundurach harcerskich lub takie inspirowane harcerstwem. Rozważałam czy zrobiłabym (o zgrozo) wesele bezalkoholowe lub (o zgrozo) zaprosiła gości na nocleg pod namiotem :) I chociaż harcerskiej przesady nie lubię, to właściwie cała inspiracja wiejskimi weselami zaczęła się właśnie od harcerstwa, od bliskiego kontaktu z naturą, prostotą i beztroską młodzieńczych lat. Gdy obserwuję jak pięknie podchodzą do skautowych wesel amerykanie jestem naprawdę pełna podziwu. Bo tam nie jest w złym guście zaprosić gości do skoków w jutowych workach, na spływ rwącą rzeką czy na kiełbaski z ogniska w środku, przepraszam za określenie, największego zadupia. 

Zapraszam więc was na serię postów o weselach w stylu harcerskiego obozu :) Zaczynamy od zaproszeń ślubnych: spójrzcie jakie cudowne są te wydrukowane na ręcznikach czy z dołączoną do koperty sprawnością! Ostatnia inspiracja jest z Polski!!! :) Zrealizowana przez studio Całym Sercem - jestem strasznie szczęśliwa, że harcerstwo żyje w ślubnych realizacjach :)

summer camp wedding invitations
Anne Schmidt Photography
These people had their wedding invitation embroidered onto a quilt! what a neat idea

Summer camp inspired wedding suite. Source: oh so beautiful paper #weddingstationery #campthemeBrea McDonald
Rustic Wedding Save the Dates or Vintage Inspired  by GoGoSnap. CUTE! But maybe too evocative of summer camp?
etsy
Rifle Paper Co
Beautiful Creative Wedding Invitations Card Ideas 27 A Showcase of Creative Wedding Invitations

Wiem, że wśród cichych i mniej cichych czytelników jest wiele harcerek :) Może chciałybyście podzielić się Waszymi pomysłami i opiniami na temat harcerskich wesel? Jestem bardzo tego ciekawa! Do usłyszenia!!!

3 komentarze :

  1. Świetny pomysł na temat przewodni wesela. I juz po zaproszeniach widać, że całość będzie cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu myślimy o weselu na wsi. Nie ukrywam wychowywałam się w mieście. I w pierwszej chwili podchodziłam do pomysłu bardzo sceptycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poleciłam ten blog koleżance.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...