sobota, 23 sierpnia 2014

Czy można zorganizować ślub w tydzień?

Gdy po raz pierwszy spojrzałam na te zdjęcia, pomyślałam, że mam przed sobą piękną stylizowaną sesję jakich widziałam już wiele na amerykańskich blogach. Ale coś mnie poruszyło w tych fotografiach i mimo tego, że zwykle tego nie robię, przeczytałam opis całego wesela i nie mogłam uwierzyć! Tak, to jest prawdziwa ceremonia i prawdziwe wesele. Zorganizowane dla najbliższych 20 osób z rodziny i przyjaciół w ciągu zaledwie jednego tygodnia! Uwierzycie w to w ogóle, że tak się da? Gdy u ojca Panny Młodej zdiagnozowano złośliwego raka w naprawdę zaawansowanej fazie, ta urocza dziewczyna szybko przesunęła datę ślubu tak, by jej ojciec mógł ją komfortowo odprowadzić do ołtarza. Myślę, że był to dla tych wszystkich bliskich im osób niezwykły dzień! I nie mówię tylko o stylizacjach, pięknych dekoracjach, wianku czy torcie. Jak widać, cudowne wesele da się zorganizować w tydzień! W końcu w dniu ślubu chodzi przede wszystkim o miłość, przyjaźń i rodzinę!

intimate Texas wedding

intimate Texas wedding

intimate Texas wedding

intimate Texas wedding

flower crown texas

short lace bridal dress

wedding party

intimate dinner

intimate dinner set up

music party

goblets and cactus

music party

bunting cake topper

intimate Texas wedding

Photo: Cassie Loree Photography 

6 komentarzy :

  1. Zdecydowanie zdjęcia wyglądają jak z sesji, a nie prawdziwego wesela. Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, zdjęcia wyglądają jak z sesji, to było wesele? Przyznaję, że u nas niektóre zwyczaje weselne są co najmniej dziwne, ale to bardziej wyglądają na hipisowską impreze, niż na wesele ;)
    Ważne jednak szczęście w życiu i tego im życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest wesele! I faktycznie jest bardzo hipisowsko, ale mi to zupełnie nie przeszkadza i cieszę się, że w branży ślubnej już wszystko jest możliwe :) Najważniejsze, że dla nich to był wyjątkowy dzień :)

      Usuń
  3. Prawdopodobnie jest możliwe, ale trzeba tylko pamiętać o jednym. Nie wolno zapomnieć o wieczorze kawalerskim. jeśli chodzi o Warszawe polecam zorganizować go w tym klubie https://neworleans.pl/wieczor-kawalerski-w-warszawie/ . Znajomy robił tutaj swój kawalerski i z tego co słyszałem to impreza była epicka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawych rzeczy człowiek się tu może dowiedzieć, będę polecać znajomym tą stronę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...