środa, 13 sierpnia 2014

Celebrating summer

Wiem, lato zbliża się ku końcowi, ale co z tego! Ja staram się wyciskać z ostatnich słonecznych dni to co najlepsze i polecam Wam robić dokładnie to samo :) Ogromnie się cieszę na krótki urlop w SPA w najbliższy długi weekend, a w międzyczasie każdego dnia dopieszczam siebie jak mogę: zajadając się ulubionym tortem truflowym po nocy, czytając książkę na leżaku, czy zażywając kąpieli w olejkach żurawinowych :) Częściej maluję też paznokcie, chodzę do kina i robię kulinarny tour po nowo otwartych knajpkach! A wczoraj leżąc na trawie w ogrodzie obserwowałam noc perseidów i mam nadzieję, że spadające gwiazdy przyniosą mi same spełnione marzenia :) Co jeszcze uwielbiam robić, by wyłuskać z lata jego kwintesencję? :)

Coachella Photo Diary | Free People Blog почему меня там не было?
Leżeć w hamaku
Tak, hamak kojarzy mi się z beztroskimi wakacjami na wsi w dzieciństwie, nad jeziorem, u boku babci i dziadka, łowieniu ryb i zabawach na snopkach słomy :)
Cloud of cotton candy.
Jeść watę cukrową i gofry
Gofry mogłabym jeść kilogramami, ale na taką przyjemność pozwalam sobie tylko latem (no dobra, zaczynam lato w kwietniu :). Właściwie, latem nie żałuję sobie w ogóle słodyczy! Dbać o linię trzeba było zimą :)
Bonfire - pillows and beach blankets on the ground + seating too. logs, fold out chairs, old couches ?
Siedzieć przy ognisku
Ognisko to dla mnie nieprzemijający symbol młodości! Zapach dymu zmieszany z zapachem lasu, ogniska w górach, nad jeziorem, czy nawet w środku miasta. Choćby nie wiem co się działo, latem muszę chociaż jeden raz usiąść w kręgu i powspominać stare, harcerskie czasy :)
Beach Time
Plażować
Dla niektórych wakacje bez plaży nie istnieja. Ja nie jestem fanka ekstremalna wytapiania się na słońcu, ale sól na ciele, piasek we włosach i między palcami u stóp uwielbiam! 
Backyard Movie Night
Oglądać filmy, w szczególności w plenerze
Moje marzenie do zrealizowania jeszcze w tym roku i to szybko to plenerowa noc filmowa z przyjaciółmi :) Ogród, parę kocy i leżaki, a do tego góra popcornu!!! 
Yes please // Summer is all about salt, sand and SkinnyMe tea: http://www.skinnymetea.com.au
Jeść arbuza
Chociaż lubię prawie wszystkie owoce, to arbuz jest dla mnie największym wakacyjnym przysmakiem. Najczęściej schłodzonego arbuza miksuję blenderem i piję litrami :)
"It's easy. " she said picking up a twig from the forest floor.  "Just think about what you are and what you want to do. Concentrate. ..concentrate on what you know is true and ask it a question.  It'll answer you. Just believe in it."
Patrzeć na zimne ognie
Jest coś magicznego w tych małych strzelających płomykach! Działają na mnie wyjątkowo kojąco :) Mogłabym siedzieć i patrzeć na nie godzinami! Tak, mam zawsze parę zapasowych paczek w szafce - nigdy nie wiadomo kiedy przyjdzie mi na nie ochota :)
Zbierać kwiaty i pleść wianki
Plecenie wianków, zbieranie kwiatów na polu, obrywanie maków i chabrów, suszenie rumianku na herbatę i robienie woreczków z lawenda. Lato to kwiatowe niebo :)
Robić to czego nigdy nie robię
Lato to czas, gdy robię rzeczy, które normalnie omijam szerokim łukiem. Wesoła miasteczka, niebezpieczne zjeżdżalnie, gokarty. Latem jakoś łatwiej mnie namówić na takie głupoty :)
Snorkeling.
Pływać, chociażby w basenie
Tegoroczne lato jest wyjątkowo upalne, dlatego całe długie dnie przesiedziane w biurze spędzam na marzeniach o pływaniu :) Dobry basen jest dla mnie równie interesujący jak cieplutkie jezioro. O egzotycznych wakacjach póki co mogę zapomnieć :)
Venice Beach , this is already off my bucketlist
Oglądać zachody słońca
W ogóle lubię patrzeć w chmury i jak dziecko wymyślać co mi przypominają :) A zachodzące słońca to piękne wspomnienie życia na Majorce, gdy na plaży siedziałam prawie każdego wieczora.

A wy, co robicie żeby jak najlepiej spędzić lato :)?
xoxo

3 komentarze :

  1. Takie kino plenerowe jest świetnym pomysłem na wieczór panieński czy rodzinne oglądanie filmu z wesela :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Oglądaliśmy tak w tym roku filmiki przygotowane na ślub mojej pary: Asi i Szymona i było cudownie :)

      Usuń
  2. Lato to najlepszy czas na ślub.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...