środa, 14 stycznia 2015

Srebrne buty do ślubu - hit czy kit?

Dzisiaj po południu, przeglądając jak zwykle z lekkim otępieniem tablice moich znajomych na FB odkryłam, że wielkimi krokami zbliża się karnawał :) I chociaż nie należę do jakiś wielkich wielbicielek szalonych potańcówek, zabaw do białego rana i podrygów przy dźwiękach disco polo, to z pewnością w okresie karnawału odbywa się sporo ślubów i warto na to zwrócić uwagę :) Jeśli więc planujecie zostać Panną Młodą w tym czasie, koniecznie pomyślcie o odpowiednich butach. A co może być bardziej odpowiedniego niż błyszczące, najlepiej brokatowe srebrne pantofelki :) Myślę, że są to najcudniejsze buty ślubne i w 2015 roku muszą zdominować wszystkie weselne parkiety :) Srebro jest klasyczne i ponadczasowe, idealnie współgra z bielą suknią, jest romantyczne, ale przede wszystkim eleganckie. Mistrzem srebrnego obuwia jest Jimmy Choo! Jeśli więc macie w zanadrzu 500 euro na buty to tylko te od Jimmego! :) I tylko srebrne :)

Laura Gordon
Jemma Keech
Caroline Frost
Spindle Photography
Jana Williams
Erich McVey
Tanja Lippert

11 komentarzy :

  1. Szukam butów na ślub w jasnym kolorze, innym niż biały. Srebrny biorę pod uwagę, ale... Niestety, żadne z tych nie zachwyciły mnie :( Mam jeszcze 8 miesięcy, mogę wybrzydzać ;) Jana Williams są całkiem ładne, szkoda, że nie mają jakiegoś bardziej sensownego obcasa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, właśnie szukam klasycznych srebrnych brokatowych pełnych szpilek, problem w tym, że trudno o tańsze zamienniki ;/ chciałam przeznaczyć na buty 300 zł przekopałam cały internet i nic :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Srebrne buty na ślubie to coś pięknego. Wielu osobom mogą się kojarzyć z pantofelkami Kopciuszka. Jednak do tak oryginalnych butów, wypadałoby dopasować nieco krótszą suknię ślubną, tak aby nasz dodatek był odpowiednio widoczny i podziwiany przez przybyłych gości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty to niezwykle ważny dodatek, mówimy o tym w naszym poradniku Panny Młodej- https://tomastudio.pl/przygotowania-panny-mlodej/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również miałam srebrne buty na swoim weselu i nie żałuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe pomysły, wykorzystam je u siebie w domu na pewno

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto być na tym blogu. Takie jest moje zdanie na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Srebrne buty na ślub? My jesteśmy zdecydowanie, na tak! Ważne by tego dnia czuć się pięknie i wyjątkowo. Sprawdźcie imprezy okolicznościowe Lubin już dziś!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...