poniedziałek, 12 stycznia 2015

3 zdania o Nowym Roku i postanowieniach

Witajcie w Nowym Roku :) Za nami już prawie połowa miesiąca, ale ja nadal jestem w nastroju około świątecznym! Ostatnich kilka dni spędziłam w górach, na pierwszym 4-dniowym urlopie od ponad pół roku, chodząc po górach i dosłownie przedzierając się przez zaspy do pasa :) I chociaż pojęcie odpoczynku mogłabym sobie po tym wypadzie na nowo zdefiniować cieszę się, że jestem z powrotem i z radością wkraczam w 2015 rok. Z radością i bez postanowień i o tym dzisiaj krótkie "trzy zdania" :)


Nie zaprzeczam, że uwielbiam czytać i słuchać o postanowieniach moich przyjaciół i znajomych blogerów. Uśmiecham się na widok wszystkich planów, podsumowań, zrealizowanych i kolejnych wymarzonych marzeń :) Ale oczywiście na przekór wszystkim i wszystkiemu zupełnie nie lubię postanowień noworocznych. Nie wierzę, że schudnę/przytyję w tym roku 5 kilo, przeczytam/nie przeczytam 50 czy 100 książek, a może odwiedzę 15 nowych miast lub państw. I nie jestem teraz w ogóle złośliwa! Po prostu to dla mnie nie działa :) Z tego powodu gdy zapytano mnie o moje postanowienia najpierw się głupio zaśmiałam, a potem w ciągu 24 godzin wymyśliłam jedno. Tak, żeby móc co odpowiadać na pytania, które będą padały do końca stycznia ;) A więc kochani, w 2015 będę robiła wszystko to co na co przyjdzie mi ochota! Ot co :) Nie można marnować życia na konwenanse, głupie postanowienia, czy nic nie wnoszące zasady. Dlatego na Nowy Rok życzę Wam tego samego co sobie! Po prostu róbta co chceta :) Róbta to co kochajta :) Nie każcie sobie chudnąć czy być większymi intelektualistami :) At the end of the day, it doesn't really make any difference :)

I tym miłym akcentem mówię Wam dobranoc i idę czytać książkę :)
xoxoxo

6 komentarzy :

  1. dokładnie, to nie ma znaczenia ! Zaprzątamy sobie głowę tak wieloma, bezsensownymi myślami. Po co ? W całym wszechświecie, jedno złe słowo o mnie - jest niczym. Do przodu ! Wypoczywaj, korzystaj, ciesz się życiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wkręcona w wesele16 stycznia 2015 15:59

    Życzę, żebyś wytrwała w tym postanowieniu, nie przejmowała się żadnymi przeszkodami i robiła wszystko, na co najdzie Cię ochota ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ważnych rzeczy można się dowiedzieć na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...