czwartek, 5 września 2013

Rower, marshmallow i ślubne sesje

Jeśli lubicie rowery to sesja narzeczeńska z takim gadżetem wydaje się być idealnym rozwiązaniem :) Rower sprawdzi się nie tylko jako element dekoracyjny, ale przede wszystkim wprowadzi do zdjęć trochę charakteru, ruchu i beztroski! Zdjęcia na rowerze wyglądają jakoś tak radośniej i spontaniczniej. Nie ma sztywnych poz i wymuszonych uśmiechów. Jest prawdziwa radość! :)

Jana Williams via SMP

Ja rower bardzo lubię i choć ostatnio nie miałam czasu, by na niego wskoczyć i popedałować w świat to najmilej wspominam właśnie moje rowerowe eskapady. Dwa lata temu na rowerze zjeździłam Szlak Kościołów Drewnianych wokół Puszczy Zielonki, a w tym roku przejechałam prawie cały wielkopolski Szlak Stu Jezior. Marzy mi się jeszcze długa podróż wzdłuż Dunaju i rowerowa wycieczka po Cinque Terre we Włoszech :) Rower więc od zawsze był bliski mojemu sercu chociaż przeżywaliśmy różne trudne chwile :) Skąd dziś takie moje rozrzewnienie nad tym środkiem lokomocji? Wczoraj, razem z Michałem, stwierdziliśmy, że zrobimy coś szalonego. Wspominając właśnie naszą wycieczkę po drewnianych kościołach w czasie której smażyliśmy szaszłyki na ognisku w środku lasu, pojechaliśmy do lasu, rozpaliliśmy ogień i zajadaliśmy się gorącymi piankami marshmallow :) Mam fajnie, co? :) I jakoś pewnie łatwiej Wam teraz zrozumieć czemu mnie nie ma na blogu, skoro tak spędzam wieczory :)

Lindsay B Photography via SMP
Jess+Nate Studios via SMP
bride and groom with adorable bicycle wedding photo by Elizabeth Messina Photography via JunebugWeddings.com
Eizabeth Messina via JuneBugWedding
super cute yellow bicycle wedding photo!
Love to cycle
I would love one of these in my garden.  Wonder if I could get it past the DRC for my front yard flower bed.  Use the sign part for when we have get togethers.
Erik Ekrotk via SMP
Fun and whimsical bike ride for couple's portraits #bicycles #weddings
PS. Tak wyglądam na rowerze :)

Do usłyszenia!

4 komentarze :

  1. Doskonale rozumiem Twoje zamiłowanie. Rower jako dodatek do zdjęć jest bardzo ciekawy (szczególnie podczas sesji ślubnej), ale jako rzeczywisty środek lokomocji dla pary młodej z kościoła na miejsce przyjęcia jest jeszcze lepszy. Chcecie wykorzystać rower do Waszych zdjęć ślubnych?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, właściwie to zdjęć ślubnych nie planujemy, bo przede wszystkim chcemy uwiecznić chwile na weselu i poprawinach, ale myślę, że roweru u nas nie zabraknie :)

      Usuń
  2. świetne, romantyczne i dynamiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia będą pamiątka na całe życie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...