środa, 17 lipca 2013

Wesele w klimatach jeżynowego lata

Kochani! Ogromnie Was przepraszam za tak długą przerwę w weselnych inspiracjach! Czasem jednak trzeba wyrwać się z miasta i odciąć od wszystkiego, by naładować akumulatory :) Korzystam więc z lata na ile pozwala mi na to moja obecna praca i mam nadzieję, że wy również znajdujecie trochę czasu na odpoczynek. Dzisiaj wracając do domu zamarzyłam o jeżynowych muffinkach, które z uwielbieniem piekłam w zeszłym roku i stwierdziłam, że wszelkiego rodzaju jagody mogą być wspaniałym motywem przewodnim wesela. Nieodłącznie kojarzą mi się one z rodzinną atmosferą i ciepłym latem, a do tego właśnie nawiązywać chcemy na naszym wiejskim weselu :) 

Blackberry floral crown, one assumes the thorns have been removed !
Na dzień dzisiejszy na 100 % jestem pewna, że chciałabym mieć na głowie wianek zamiast welonu. Taki z jeżynami wygląda niesamowicie!
And I seem to have a bit of a blackberry fixation . . .
Taka paleta kolorystyczna jest mi obecnie najbliższa :) Róże i czerwienie przełamane zielenią i czernią jeżyn! Wygląda obłędnie.
blackberry bouquet
Jeżyny mogą stanowić ciekawe uzupełnienie ślubnych bukietów. Dobrze wyglądają w biało-zielonych połączeniach.
bouquet with poppies, succulents, ranunculus and blackberries by belfioredesign
Ale także inne zestawienia kolorystyczne pięknie się z nimi komponują. W towarzystwie jaskrów i sukulentów wyglądają bardzo nowocześnie.

Drinki zdobione owocami nie mają sobie równych.
Do tego piękne serwetki lub kaligrafowane napisy z nazwami napojów i całość wygląda perfekcyjnie!
Jeżynowe muffinki z kefirem znajdują się w top10 moich ukochanych wypieków. Polecam :)
Natomiast naked cakes robią furorę na całym świecie. Coraz bardziej przekonuję się do tej opcji także na moim weselu :)
Tarty są obowiązkowym elementem wiejskiego wesela. U mnie po prostu muszą być!
Elegant and simple wedding cake with blackberries and lemons
A jeśli ktoś z Was za nic w świecie nie odmówi sobie "normalnego weselnego tortu" to spójrzcie jak pięknie można go udekorować. Wystarczą jeżyny i plasterki cytryny, by cieszyć oczy gości o północy:)

Pozdrowienia i do prędkiego usłyszenia! :)

Photo credit: 1. Be-spoke Bride 2 i 3. Style Me Pretty 4. Tumblr 5.Trent Bailey 6. Jose Villa 7 i 8. Gladys Jem 9. Almond Leaf Studios 10.Belathee Photography

3 komentarze :

  1. zapomnij o gołym torcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brokuł, nawet do tego jestem w stanie Cię przekonać :)

      Usuń
  2. ciekawe pomysły, wykorzystam je u siebie w domu na pewno

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...