piątek, 19 lipca 2013

Czerwono-różowe bukiety ślubne

Uwielbiam kolor różowy i nic, ani nikt tego nie zmieni :) Zawsze wszyscy śmiali się z tej mojej małej miłości, bo od dłuższego czasu róż w naszej kulturze zbiera same niepochlebne recenzje, ale musicie przyznać że to naprawdę piękny kolor! Po prostu musicie :) Najbardziej lubię wyrazistą fuksję lub pudrowy odcień różu, a połączenie tych dwóch kolorów, szczególnie we florystyce, wyjątkowo przypadło mi do gustu :) Zresztą sami możecie zobaczyć jak pięknie wyglądają różowe bukiety, bo tych jest całe mnóstwo! Ja natomiast chciałam Wam dzisiaj zaproponować troszkę inne połączenie. Róż z czerwienią. Niby się gryzą, niby nie pasują, ale dobrze dobrane wyglądają tak pięknie, że zakochuję się w nich od pierwszego wejrzenia. Kto wie, może to właśnie ma być kolorystyka mojego wesela :)?

pink and red wedding bouquet
Mój typ: dalie i jaskry. Absolutnie wyjątkowe połączenie dwóch gatunków moich ulubionych kwiatów.
Inspiration for bride bouquet shape and texture. Lots of trailing greens and berries. If possible, I would love a bouquet that doesn't show the stalks.    Also inspiration for fade of color--brights colors mixed with muted.    It's missing the dark accents and yellow/orange family

photo by tec petaja. this is jileen and her bright bouquet for her wedding in nashville.
Mój typ: asymetryczne kompozycje z dodatkiem pomarańczowych jaskrów.
Coral, red and pink bridal bouquet #wedding #flowers

Bouquet de mariage / wedding bouquet
Mój typ: ombre bukiet z trzech gatunków, piwonie, róże i tulipany.
Elegant White Hot Pink Bouquet | floral design by http://www.kellykaufmandesign.com/ | photography by http://jenhuangphoto.com/

vibrant pink and red bouquet photographed by Imaginale Designs
Mój typ: różowe eteryczne piwonie w towarzystwie czerwonych anemonów. Cuda.
wedding bouquet with pink peonies and red and white roses

Light and dark pink bridal bouquet, photo by Lisa Lefkowitz
Mój typ: piwonie i słodki groszek. Jestem w kwiatowym niebie :)
Bouquet de mariage / wedding bouquet

gold tinsel bouquet wrap organic natural red pink garden rose anthropologie inspired wedding flowers utah calie rose www.calierose.com
Mój typ: rustykalny dodatek w postaci delikatnych kwiatków rumianku lub stokrotek:) Czyli to co lubię!

Co sądzicie o takim zestawieniu kolorystycznym? Moim zdaniem jest to zestaw idealny na letnie, plenerowe śluby :) Pozdrawiam Was serdecznie! Korzystajcie ze słońca i weekendu :)

1 komentarz :

  1. Ciekawe rzeczy można się dowiedzieć z tego bloga, poleciłam od razu koleżance.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...