wtorek, 23 lipca 2013

Rustykalne zaproszenia ślubne

Ostatnio moje wspaniałe czytelniczki pytały mnie o idealne zaproszenia na rustykalne wesele, które możemy zamówić na naszym małym, polskim podwórku :) Jak widać amerykańskie realizacje wszystkich inspirują, ale jak przychodzi co do czego, to trudno znaleźć odpowiednie studio, które takie zaproszenia dla nas by przygotowało. Mi się udało i znalazłam kreatywnych artystów, którzy tak jak my, czują klimat wiejskich wesel, stawiają na prostotę i naturalne motywy :) Dzisiaj chciałabym więc Wam przedstawić ich twórczość, czyli kilka najfajniejszych zaproszeń ślubnych zaprojektowanych przez Love Prints. Znajdziecie tu zaproszenia kredowe, "drewniane", owocowe i kwiatowe. Są majowe konwalie, czerwcowe maki i sierpniowe jeżyny. Są też propozycje uniwersalne i dla fanów dwóch kółek. Jednym słowem jest z czego wybierać :)

Jeżynowe Lato
Leśne
Vintage
Wielki Dąb
Lawendowe Pole
Miłosne inicjały
Konwalie
Czerwony mak
Mazurskie Lato
Bicyklowe

Moje ulubione to chyba Jeżynowe Lato, a to z powodu bezgranicznej miłości do tych owoców :) A Wy jakie macie typy? Może znacie inne kreatywne studia, które projektują rustykalne zaproszenia? Czekam na wieści :)

Zapraszam na stronę Love Prints - tutaj i na ich FanPage'a - o tutaj :)

7 komentarzy :

  1. Zamawiacie tam zaproszenia?
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, jeszcze się nad tym nie zastanawialiśmy, ale kto wie :) Na razie jesteśmy na etapie Save the Date :)

      Usuń
  2. Witaj Soniu!! Zawsze z przyjemnością zaglądam do Ciebie po inspiracje do dekoracji, Przekazuję nominację do Versatile Blogger Award dla Ciebie :) Po więcej szczegółów zapraszam do siebie :) Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Cieszę się z tak miłej nagrody :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Miałam przyjemność zamówić swoje zaproszenia w Loveprints! :) Wynik, można zobaczyć na moim blogu www.homenjoyer.blogspot.pl, enjoy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) My mieliśmy ślub w podobnym stylu, ale większość dekoracji i zaproszenia zrobiliśmy sami. Ja mam nutkę kreatywności, mąż jest grafikiem, więc razem tworzymy duet idealny :) Zaproszenia były naszym wspólnym projektem, później skorzystaliśmy z pomocy ksero wrocław i przyznam nieskromnie, że wyszło super. Szkoda, że ten czas ślubu i przygotowań już minął, ale teraz całe życie przed nami i zaległa podróż poślubna :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. To mi się na pewno przyda i polecę znajomym niech też się zaopatrzą.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...