sobota, 15 czerwca 2013

Bukiet ślubny z truskawkami

Hej! Mam nadzieję, że spędzacie dzisiaj cudowny dzień i rozkoszujecie się tą fantastyczną pogodą :) Ja odpoczywam właśnie na hamaku popijając kompot truskawkowy. Tak, mam już wakacje, w czwartek po obronie ostatecznie pożegnałam się z moimi studiami :) Czy było warto studiować filologię hiszpańską przez 5 lat? Trudne pytanie :) Czasami sami nie wiemy dlaczego takie, a nie inne decyzje podejmujemy, ale teraz chyba już nie czas się zastanawiać dlaczego wybrałam właśnie te studia. Było, minęło. Coś się kończy, coś się zaczyna :) I na to co przed nami warto czekać!

Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejny zestaw truskawkowych inspiracji. Tym razem sięgnęłam po coś mało oczywistego, ale sami przyznacie, bardzo kreatywnego! Chodzi o wykorzystanie truskawek w kompozycjach kwiatowych oraz w bukietach. Chociaż nie często spotkamy takie połączenia, moim zdaniem są one wyjątkowo piękne i naprawdę warto po nie sięgać! Pnącza truskawek wyglądają obłędnie w towarzystwie bieli i zieleni, czyli w ich naturalnym środowisku :)


Jeden z najbardziej uroczych bukietów ślubnych jakie moje oczy miały przyjemność oglądać :) Róże ogrodowe, rumianek, dalie, truskawki i rajskie jabłuszka!

Tutaj truskawki występują przede wszystkim obok róż ogrodowych. Bukiet bardzo w stylu boho!
Asymetryczne kompozycje szybko zdobywają sobie wiele zwolenniczek. Czy ta z truskawkami was przekonuje?
Bukiet dla minimalistki czyli rustykalne truskawkowe wesele :) Jeśli nie dla Panny Młodej, to z pewnością dla małej druhenki się nada.
Okej, nie jestem wielką fanką regularnych, uporządkowanych kompozycji, ale ten bukiet z truskawek jest niezwykle urokliwy!
Zdecydowanie, takie "kwiatowe" aranżacje mogłyby zdobić moje wesele! Truskawki w porcelanowych filiżankach wyglądają bardzo wiejsko i stylowo!

Ostatnia wersja dla miłośniczek czystych form i klasyki! Cuda, wianki :)

A jutro czekajcie na absolutnie niesamowity ślub na truskawkowej farmie. Będzie można zobaczyć, jak wszystkie pomysły złożyć w jedną, spójną całość :) Zapraszam, a tymczasem korzystajcie z czerwcowego słońca i wcinajcie truskawki :)

1 komentarz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...