środa, 5 czerwca 2013

Bukiet ślubny w czerwcu

Przeglądając różne fora ślubne można się szybko natknąć na problem większości przyszłych Panien Młodych, czyli jakie kwiaty będą dostępne w miesiącu ślubu. Dzisiaj postanowiłam więc rozpocząć krótką serię postów, w których znajdziecie informacje na jakie kwiaty możecie liczyć w danym okresie roku. Prezentuję tutaj przede wszystkim zestawienie gatunków sezonowych, wiadomo, że róże dostaniecie w kwiaciarniach przez cały rok! Jako, że wkroczyliśmy właśnie w czerwiec, zaczniemy od tego miesiąca :)

Zaczniemy od naszych ulubionych kwiatów czyli piwonii! Czerwiec to miesiąc, w którym bez problemu je dostaniecie :)

Dla mnie najwspanialsze są piwonie drzewiaste! Absolutnie rustykalne :)
W czerwcu nie będziecie też mieli problemu z dostaniem frezji, które pięknie pachną i doskonale nadają się do użycia w bukietach ślubnych!
W czerwcu zaczyna się także sezon na kalie. Ja nie jestem ich wielką zwolenniczką, ale trzeba przyznać, że takie bukiety prezentują się bardzo klasycznie i elegancko.
Na pewno nie zabraknie także eustomy. 
Oraz gerbery. Ale te akurat kwiaty mnie nie przekonują jako gatunek ślubny :)
Czerwiec to także sezon na alstroemerię czyli krasnolicę. Urokliwe kwiaty, a jakoś tak mało doceniane!
A jeśli wiosna dopisze, w czerwcu pojawią się już pierwsze holenderskie słoneczniki :)

Mam nadzieję, że moje zestawienie pomoże Wam w wyborze kwiatów na czerwcowy ślub! Już niedługo propozycje na miesiąc lipiec :) 

2 komentarze :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...