niedziela, 17 marca 2013

Bukiety i ślubne dekoracje z hortensji

Kochani,
ostatnio niesamowicie Was zaniedbuję, ale musicie wierzyć, że bez komputera nie jest mi łatwo, a nawet jak on jest, to trzeba czasem skupić się na innych studenckich obowiązkach :) Moja lista ślubów do obejrzenia rośnie w zastraszającym tempie, teraz jest ich już około 250, a żeby być na czasie to naprawdę trzeba dużo przeglądać! Mimo tych trudności, mam nadzieję, że jesteście ciągle ze mną i dlatego dzisiaj mam dla Was inspirujący post o hortensjach. Te kwiaty odkąd pamiętam hodowało się w mojej rodzinie, moja babcia miała ich pełne rabaty i teraz tak samo jest z moją mamą. Miłość do nich więc jest dziedziczna i ja jestem ich absolutną fanką! Pierzaste hortensje idealnie nadają się na wiejskie wesele, a ponieważ mają duże główki kwiatów stanowią piękną i pełną bazę do różnych bukietów i kompozycji. Dopełnione różami lub piwoniami wyglądają niesamowicie, ale solo także prezentują się bardzo stylowo! Można je również ususzyć, u mnie zdobią dom całą zimę :)

Jednogatunkowe bukiety są bardzo na topie, ale ja i tak będę miłośniczką tych kompozycji stworzonych z różnych kwiatów.
Białe hortensje fantastycznie prezentują się w drewnianych skrzynkach oraz metalowych wiaderkach. Biel i zieleń to niesamowicie wdzięczny ślubny duet.
 Romantyczkom polecam wplecenie do kompozycji z białych hortensji kilku kwiatów różowej piwonii. Całość prezentuje się wyjątkowo w ceramicznych, stylizowanych misach i wazonach.
 Świeżo zerwane z krzaku hortensje wsadzone w przezroczysty wazon będą najlepszym rozwiązaniem na tanie, rustykalne wesele.
Bardzo wdzięczne połączenie dają nam hortensje w kolorze białym i błękitnym. Na tle drewna wyglądają obłędnie!
 Mocno niebieskie kwiaty hortensji wykorzystuje się z powodzeniem na ślubach na plaży :)
 Inne kolory hortensji też sprawdzą się na weselach. Fajnym pomysłem może być udekorowanie krzeseł małymi gałązkami tych kwiatów.
Torty przyozdobione żywymi kwiatami nie mają sobie równych! Białe ciasto w towarzystwie niebieskiej hortensji wygląda bardzo ciekawie.
A na koniec wieńce z hortensji, które mogą zdobić wejście do restauracji czy kościoła. Klasa sama w sobie!

Pozdrawiam Was wszystkie i wszystkich serdecznie!

Photo credit:
www.stylemepretty.com


1 komentarz :

  1. Ciekawy blog, warto tu częściej wpadać. niedługo mój wielki dzień.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...