wtorek, 2 grudnia 2014

Urodzinowe rozdanie - wyniki losowania

Kochani, dzisiaj szybko, bo nie wiem jak to się dzieje, ale pogoda za oknem wpływa na mnie bardzo usypiająco ;) Zapraszam na wyniki urodzinowego losowania. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, życzenia, pomysły, za bardziej i mniej kreatywne odpowiedzi. Było wspaniale móc Was wszystkich czytać :) A teraz czas na NAGRODY :)


Lista zwycięzców poniżej:

Pudełko na obrączki od Majlaf
krzysiek90@o2.pl

Tabliczki od Na górze róże
ag.olinska@wp.pl

Akcesoria od This One Day
Anna Gerszendorf - zestaw z Księgą Gości
Aneta Szlufik

Słomki od Party Party
Paulina Gawryłkowicz
LU

Spinki do butów od Coquet
adamczuk.paulina@gmail.com

Kolczyki od Manja
Alicja Urban

Planer ślubny od My Perfect Wedday
agniecha999@poczta.fm

Buteleczki od Moje Wielkie Wiejskie Wesele
magdalena.bronk@gmail.com

Wszystkim wygranym gratuluję i proszę o kontakt w celu podania adresu do wysyłki :)
Dziękuję też wszystkim sponsorom, którzy włączyli się do mojej zabawy - jesteście najlepsi :)
xoxo

6 komentarzy :

  1. mail poszedł <3 Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJĘ :)))) - agniecha999 :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejny konkurs bo mnie nie stać samej na kolczyki:) Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. uhuhu ale CZAAAAAD :D Dziękuje!!!! Już pisze!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wygrałam, ale chyba jedynie teoretycznie, bo praktycznie to nagród jeszcze nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...